توسعه همکاری های مشترک دانشگاه تبریز با شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

۰۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۱ کد : ۲۰۶۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۸۸۰

 

مدیران، مسئولان قسمت های مختلف و کارشناسان شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی با حضور در دانشکده برنامه‌ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه‌ ‌تبریز، دکترهاشم رستم‌ زاده، رئیس دانشکده برنامه‌ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: در جلسه مشترکی که با حضور دکتر ندیری مدیر امورفناوری دانشگاه تبریز با مدیران بخش های مختلف شرکت گاز استان برگزار شد، راه‌های توسعه و نقاط قوت و ضعف نحوه همکاری‌های مشترک مورد  بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشکده برنامه‌ریزی و علوم محیطی در ادامه افزود: پیش بینی و مدلسازی اطلاع‌رسانی تغییرات و افت شدید دما در طول 24 ساعت آینده در استان برای همکاری های آتی بین دانشگاه تبریز (دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی) و اداره کل گاز استان مورد موافقت قرار گرفت.

دکتر رستم زاده همچنین از موارد دیگر همکاری های دو طرفه به پیش بینی مخاطره های آب و هواشناسی و مدلسازی احتمالی رخداد بارندگی های منجر به سیل اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر پژوهشگران دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی  طرحی  با عنوان "پشتیبانی و توسعه نرم افزار Web GIS در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی" برای این شرکت در دست اجرا دارند که زیر نظر معاونت پژوهشی و مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه تبریز انجام می شود.

به گفته وی، بازدید از امکانات دانشکده و آزمایشگاه آب و هواشناسی و نحوه رصد  رخداد‌های آب و هواشناسی از دیگر برنامه‌های مدیران و کارشناسان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در این دانشکده بود.

در این نشست و بازید، مدیر امور فناوری دانشگاه تبریز، رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی و اساتید این دانشکده، حسن پو‌زاده ریاست حراست استان، چنگیز شهنازی نیا مسئول هماهنگ کننده مناطق، محمد غفاری شهرک رئیس واحد Gis بهره برداری کل استان، غلامرضا قلی پور سرپرست نگهداری و تعمیرات استان و زینب روشن ضمیر کارشناس پدافند غیر عامل حضور داشتند.

 


( ۲ )

نظر شما :