برگزاری کارگاه های تخصصی با حضور استاد دانشگاه HSE در حوزه هوش مصنوعی در دانشگاه تبریز

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۷ کد : ۲۰۵۶۳ اخبار
تعداد بازدید:۵۷۷

کارگاه آموزشی در حوزه هوش مصنوعی با حضور استاد برجسته و پر استناد دنیا در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، کارگاه سه‌روزه و جلسه‌های مشاوره و منتورینگ تخصصی با حضور و تدریس پرفسور سرگئی اولگویچ کوزنتسف (sergey olegovich kutentsov) استاد دانشگاه HSE از دانشگاه‌های برتر کشور روسیه؛ با شرکت نفراتی از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور فعال مستقر در پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز  برگزار شد.

پرفسور سرگئی اولگویچ کوزنتسف همچنین با حضور در دفاتر شرکت‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی به سؤالات و چالش‌های فناورانه و نحوه توسعه کسب و کار این شرکت‌ها پرداخت. حضور در کارگاه تخصصی با حضور اساتید و دانشجویان علاقمند به هوش مصنوعی با محوریت مدل سازی ریاضی  هوش مصنوعی در سالن یشم دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر از دیگر برنامه‌های استاد دانشگاه کشور روسیه در دانشگاه تبریز بود.

دکتر علی پور زیاد، سرپرست پردیس فناوری دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: با عنایت به پیشرف های چشمگیر صورت گرفته در هوش مصنوعی، سرمایه گذاری جهت دانش افزایی واحدهای فناور و دانش بنیان دانشگاه تبریز با حضور اساتید برجسته دنیا از اولویت‌های آموزشی پردیس علم و فناوری با همکاری و حمایت مدیریت همکاری‌های علمی و فناوری این دانشگاه است.
لازم به ذکر است؛ کارگاه سه روزه و جلسه‌های مشاوره و منتورینگ تخصصی با حضور و تدریس پرفسور سرگئی اولگویچ کوزنتسف (sergey olegovich kutentsov) استاد دانشگاه HSE از دانشگاه‌های برتر کشور روسیه با همکاری رایزنی علمی جمهوری اسلامی در مسکو و مدیریت همکاری های علمی و بین المللی و پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز برگزار شد.

پرفسور سرگئی اولگویچ کوزنتسف استاد دانشکده کامپیوتر دانشگاه HSE هستکه این دانشگاه یکی از دانشگاههای برتر و معتبر کشور روسیه است که در تحقیق و آموزش در منطقه اروپای شرقی و روسیه به ویژه در زمینه علوم اقتصادی و اجتماعی در کنار سایر زمینه های علمی پیشرو است.

 


نظر شما :