انتخاب دکتر خدادادی به عنوان رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی آذربایجان شرقی

۲۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۳ کد : ۲۰۵۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۸

 
با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های دانشگاهی استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، دکتر خدادادی، به عنوان رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی آذربایجان شرقی انتخاب شد.  
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های دانشگاهی استان آذربایجان شرقی که با حضور دکتر هادی بشیریان، رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، دکتر رضائی، معاون دانشجویی و دکتر امان زاده، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد، دکتر محمد رسول خدادادی، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز با کسب 12 رای از 13 رای موجود به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی آذربایجان شرقی انتخاب شد.
دکتر هادی بشیریان، رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در این مجمع ضمن تبریک انتخاب دکتر خدادادی، به عنوان رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: دکتر خدادادی، فردی فعال، خوش فکر، پرکار و تحول ساز در حوزه ورزش دانشگاهی است که باید از این ظرفیت ها در دانشگاه های کشورمان برای رشد و توسعه ورزش در سطح استانی، ملی و جهانی استفاده کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و امروز با زیرساخت قوی به عنوان بازوی قدرتمند در راستای توسعه ورزش کشور است، تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته به ورزش دانشگاهی بهای زیادی داده می شود که متاسفانه در کشورمان به این حوزه کمتر توجهی شده و ناشناخته مانده است.
وی افزود: امروز در دانشگاه های کشورمان زیرساخت ها و نیروی انسانی متخصص و ماهری در حوزه ورزش داریم که باید از این پتانسیل و ظرفیت برای توسعه ورزش، استعداد یابی و تربیت ورزشکاران در سطح استانی، ملی و بین المللی بهره مند شویم.  
 رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: در سطح کشور 54 دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وجود دارد که باید از این ظرفیت برای تربیت نیروی انسانی متخصص، توسعه ورزش و کیفیت بخشیدن به رشد و تعالی رشته های مختلف ورزشی استفاده کرد.
دکتر محمد رسول خدادادی، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز نیز در این آیین به تشریح برنامه های خود پرداخت و گفت: با همدلی، وحودت، هم اندیشی و کمک اعضای مجمع و سایر مدیران با تجربه برای رشد و توسعه ورزش دانشگاه های استان تلاش خواهیم کرد.
لازم به ذکر است، دکتر محمدرسول خدادادی مدیر تربیت بدنی و دانشیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز است و دبیر تربیت‌بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور، رئیس هیأت ورزش های همگانی آذربایجان شرقی، مدیر گروه آموزشی مدیریت ورزشی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دبیر اجرایی همایش ملی و دبیر اجرایی اولین مدرسه بین المللی تابستانه مدیریت ورزشی، سرپرست هیات ورزش های همگانی آذربایجان شرقی، عضویت در انجمن های مدیریت ورزشی ایران و انجمن علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی، چاپ ۲ مقاله Scopus و چاپ ۵۶ مقاله ISC و علمی-پژوهشی، ارایه ۶۱ مقاله در همایش های ملی و بین المللی، تالیف ۵ عنوان کتاب و ترجمه ۸ کتاب، اجرای ۱۵ طرح تحقیقاتی شامل ۴ طرح تحقیقاتی داخل دانشگاه تبریز و ۱۱ طرح تحقیقاتی خارج از دانشگاه و...از جمله سوابق اجرایی و علمی و آموزشی وی می باشد.
یادآور می شود: در پایان این مراسم از دکتر اهری زاد، مدیر سابق تربیت بدنی دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.


( ۳ )

نظر شما :