دیدار رئیس دانشکده فنی و مهندسی مرند با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان

۱۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۲ کد : ۲۰۵۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۷۳

 

 رئیس دانشکده فنی و مهندسی مرند و هیئت همراه وی با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان از خدمات و تلاش‌های حافظان نظم و امنیت و آسایش مردم قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر ابوالفضل شهامت رئیس دانشکده فنی و مهندسی مرند به همراه مسئول حراست و مدیر روابط عمومی این دانشکده با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ویژه مرند با سرهنگ محمد جلیلیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر شهامت با تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت و آسایش کشور از زحمات و تلاش های فرماندهی و کادر نیروی انتظامی در راستای همکاری با این دانشکده در برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آگاهی بخشی به دانشجویان در مورد خطرات مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان و دیگر مسائل و مشکلات روز جامعه قدردانی نمود.

لازم به ذکر است؛ دانشکده فنی و مهندسی مرند در سال تحصیلی ۱۳۷۴ رسماً فعالیت آموزشی خود را در رشته عمران – نقشه‌برداری آغاز کرد و از سال تحصیلی ۱۳۷۵ با ایجاد رشته عمران- ساختمان‌های بتنی تعداد رشته‌های تحصیلی به دو رشته افزایش یافت. در راستای گسترش مراکز آموزشی، این دانشکده در حال حاضر در شش رشته تحصیلی (کارشناسی مهندسی عمران -نقشه‌برداری، کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی عمران -نقشه‌برداری، کارشناسی مهندسی عمران-عمران، کارشناسی ناپیوسته مهندسی اجرایی عمران، کاردان فنی عمران، کارشناسی ریاضیات و کاربردها) فعالیت می‌کند. این دانشکده با تکیه‌بر اساتید باتجربه و به کمک دانش روز و تحقیقات علمی درراستای اهداف علمی و پژوهشی و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد گام برمی‌دارد.


نظر شما :