مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز خبر داد:

برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان این دانشگاه

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۵ کد : ۲۰۳۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۸۸۷


مدیر امور اجتماعی و رئیس ستاد استقبال از دانشجویان دانشگاه تبریز از برگزاری آئین استقبال از دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد حمیدی دراین‌ارتباط گفت: این آئین با حضور دانشجویان عزیز، هیات رئیسه و مدیران دانشگاه روز دوشنبه سوم مهرماه، ساعت ۹:۳۰ صبح، در محل درب اصلی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه ستاد استقبال از دانشجویان دانشگاه تبریز، برای هماهنگی‌های لازم و شایسته جلسات متعددی برگزار کرده است، گفت: استقبال از دانشجویان بخشی از برنامه‌های این ستاد است که با همکاری اعضای ستاد و مشارکت فعال تشکل‌ها، به‌ویژه بسیج دانشجویی برگزار می‌شود و در ادامه، مراسم استقبال و اردوی دوروزه ویژه دانشجویان نوورود دانشگاه تبریز نیز برگزار خواهد شد.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز افزود: در اردوی دوروزه، علاوه بر تبیین آئین‌نامه‌ها و مقررات دانشگاه، معرفی دانشگاه و معرفی تشکل‌های دانشجویی، برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی پیش‌بینی‌شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدی در پایان یادآور شد: آیین ستاد استقبال از دانشجویان نوورود دانشگاه تبریز هرساله بر‌اساس دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باهدف خدمت‌رسانی، راهنمایی، تأمین آرامش و رفاه دانشجویان ورودی‌های جدید و تسهیل در امر ثبت‌نام آنان در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، پشتیبانی و تدارکات، رفاه، خدمات دانشجویی، مشاوره، استقبال و ... تشکیل و از اوایل شهریورماه فعالیت خود را با مشارکت و همکاری گروه‌های مختلف از جمله بسیج دانشجویی و دیگر تشکل‌های دانشجویی، علمی و فرهنگی آغاز می‌کند.

 فضاسازی محوطه دانشگاه تبریز، تشکیل واحد پذیرش در بخش‌های مختلف دانشگاه برای راهنمایی و پذیرایی از دانشجویان، برپایی غرفه‌های پذیرایی، فرهنگی و راهنمایی شامل(محل ثبت‌نام، مراحل ثبت‌نام، محل ادارات آموزش و دانشکده‌ها، محل خوابگاه‌ها و ...)،اهدای بسته فرهنگی شامل تقویم آموزشی، دفترچه یادداشت، نشریه و نقشه دانشگاه، فضاسازی خوابگاه‌ها، برگزاری اردو و ... ازجمله خدمات این ستاد است.

 


( ۹ )

نظر شما :