انتصاب رئیس جدید دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز

۲۰ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۱ کد : ۲۰۳۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۶۳۱۱

 

رئیس دانشگاه تبریز طی حکمی، دکتر هدایت ولادی را به سمت رئیس جدید دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز در حکم انتصاب وی آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده آن همکار محترم و با استناد به مفاد ماده ۶ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت آموزشی برای مدت دو سال به عنوان سرپرست دانشکده مهندسی عمران منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.
دکتر هدایت ولادی، دانشیار گروه مهندسی سازه دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز است. چاپ 30 مقاله در مجلات علمی پژوهشی و ارائه  6  مقاله در کنفرانس های داخلی و خارجی، معاون گروه عمران – عمران، مدیر گروه عمران، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده از جمله سوابق  علمی، آموزشی و اجرایی وی است.   
رییس دانشگاه تبریز طی نامه های جداگانه ای از خدمات دکتر خسرو مقتصد آذر،که پیشین از این ریاست دانشکده مهندسی عمران را برعهده داشت، قدردانی نمود.
دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تبریز در سال 1337 با رشته مهندسی راه و ساختمان تاسیس و دانشکده فنی و مهندسی عمران نیز تا سال 1382 زیر مجموعه دانشکده فنی به شمار می رفت. این دانشکده باسابقه بیش از 50 سال و با تکیه بر اساتید مجرب و با بهره گیری از دانش روز و تحقیقات علمی در راستای اهداف علمی – پژوهشی کشور و تربیت نیروی انسانی متخصص و کار آمد  سهم مهمی در توسعه علمی و فنی کشور بر عهده دارد. در سال 1382 دانشکده فنی به سه دانشکده تفکیک و در حال حاضر دانشکده فنی – مهندسی عمران با 5 گروه تخصصی مشغول به فعالیت است.


( ۱۳۳ )

نظر شما :