اولین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۷ کد : ۲۰۲۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۶۷۷

 

همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ روز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ به همت شهرداری تبریز به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تبریز به عنوان اولین فعالیت جدی در عرصه شناسایی و معرفی فرصتهای سرمایه‌گذاری پیش رو در شهر تبریز به منظور جذب، سازماندهی و هدایت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ۱۵ و ۱۶ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

 شیوه‌های تعیین فرصت‌ها و اولویت‌های سرمایه‌گذاری، شیوه‌های تأمین مالی و مدیریت پروژه‌های سرمایه‌گذاری، سیاست‌ها، مشوق‌ها و تجارب جهانی در راستای جذب سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری، ساختارها و ظرفیت‌های نهادی، سرمایه‌گذاری‌های راکد، چالش‌ها و راهکارها، مولدسازی دارایی‌ها، اقتصاد دانش‌بنیان، فناوری‌های نوین و شهر هوشمند، سرمایه‌گذاری و پایدارسازی درآمدهای شهری – منطقه‌ای، مشارکت‌های مردمی در سرمایه‌گذاری شهری – منطقه‌ای، پروژه‌های شهری – منطقه‌ای و توسعه پایدار، ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، برندسازی و سرمایه‌گذاری و موضوعات دیگر مرتبط با فرصت‌های سرمایه‌گذاری ازجمله محورهای این همایش اعلام‌شده است.

تبیین قوانین و مشوق‌های موجود در این عرصه و همسوسازی شرایط موجود داخلی با شرایط بین‌المللی در این همایش مدنظر بوده و در همین راستا در این همایش به‌منظور جلب مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، عرضه بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری، تبیین قوانین، مشوق‌ها و مذاکره مستقیم با سرمایه‌گذاران ایرانی و بین‌المللی جهت بهره‌مندی از توانمندی‌های آن‌ها در قالب پنل‌های تخصصی به همراه ارائه مقالات علمی در محورهای مدنظر اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ شهرداری تبریز در نظر دارد با تهیه و تدوین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف توسعه شهری اعم از اقتصاد شهری، فرهنگی و اجتماعی، حمل‌ونقل و ترافیک، عمران و شهرسازی، پسماند، فضای سبز و سایر حوزه‌های توسعه شهری، بستر را برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هموار نماید. رویکرد مدیریت شهری تبریز در این همایش در کنار سایر موضوعات مطرح‌شده حمایت مضاعف از استارتاپ ها و دانش‌بنیان‌ها و توسعه شهر هوشمند بوده، که برای این منظور کمیته‌های مرتبط و پنل‌های اختصاصی در این همایش پیش‌بینی‌شده است.

یادآور می‌شود: شهرداری تبریز همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز را با همراهی دانشگاه تبریز و سایر مراکز علمی و دانشگاهی کشور، بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی، بازرگانی، صنایع، کشاورزی، استارتاپ‌ها، دانش‌بنیان‌ها و سایر انجمن‌ها و مراکز مرتبط برگزار می‌نماید.

 


نظر شما :