با معرفی مقالات برتر؛

پنجمین کنگره قارچ‌شناسی ایران در دانشگاه تبریز بکار خود پایان داد

۰۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۱ کد : ۲۰۲۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۷۹۵


 پنجمین کنگره قارچ‌شناسی ایران در دانشگاه تبریز با معرفی و تجلیل از نویسندگان مقالات برتر و دیگر دست اندرکاران برگزاری این کنگره بکار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمد جوان نیکخوا، رئیس پنجمین کنگره قارچ‌شناسی ایران در آیین اختتامیه این کنگره ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی دانشگاه تبریز گفت: این کنگره با ارایه مقاله و حضور جمعی از استادان، پژوهشگران، دانشجویان، فعالان اقتصادی، کارگزاران نهادهای مختلف و عموم دست‌اندرکاران دانش قارچ‌شناسی و علوم وابسته آن به بهترین شکل برگزار شد که امیدواریم در دو سال آینده ششمین کنگره قارچ‌شناسی ایران به صورت بین المللی در یکی از دانشگاه های کشورمان برگزار شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر دانشگاه ارومیه آمادگی برگزاری میزبانی کنگره بعدی را اعلام کرده است، تصریح کرد: با اعلام آمادگی سایر دانشگاه ها به انجمن قارچ‌شناسی ایران در نهایت یکی از دانشگاه ها میزبانی ششمین کنگره قارچ‌شناسی ایران را برعهده خواهد گرفت.
در ادامه این آئین، دکتر مهدی ارزنلو، دبیر علمی و دکتر رضا فرشباف، دبیر اجرایی پنجمین کنگره قارچ‌شناسی ایران در سخنان جداگانه ای با قدردانی از همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری این کنگره و به خصوص دانشجویان، به تشریح نحوه برگزاری این کنگره پرداختند.
  لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم از سه مقاله برتر سخنرانی به ترتیب به نویسندگی( دکتر حمیده دار سرائی از دانشگاه گیلان، مهندس زهرا رحیمی نیا از دانشگاه شهید باهنر کرمان و مهندس زهرا کلانتری از دانشگاه تبریز) و سه مقاله برتر پوستر به ترتیب به نویسندگی( مهندس رعنا نور محمدی از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، مهندس زهرا مهدی زاده از دانشگاه تبریز و مهندس فاطمه قهرمانی از دانشگاه گیلان) تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از عوامل و دست اندرکاران برگزاری این کنگره از دیگر برنامه های پایانی پنجمین کنگره قارچ‌شناسی ایران به میزبانی دانشگاه تبریز بود.

https://tabrizu.ac.ir/images/www/fa/page/editor/2021/1623485356-188cfa53a6ef3231c4e261acc132112e.gif اخبار مربوطه: آغاز بکار پنجمین کنگره قارچ‌شناسی ایران در دانشگاه تبریز


لینک دانلود فایل

( ۵ )

نظر شما :