دریافت اولین گواهی نظریه پردازی کشور توسط دانشجوی دانشگاه تبریز

۰۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۵ کد : ۲۰۱۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۶۹۸

 

سعید مبین شهیر، دانشجوی دانشگاه تبریز و عضو گروه استعدادهای درخشان این دانشگاه در دوره کارشناسی با دفاع از نظریه واکسیناسیون اجتماعی در دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی و با حضور ناقدان، موفق به دریافت گواهی کرسی نظریه‌پردازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، طبق آیین‌نامه شورای انقلاب فرهنگی، اعضای هیئت‌علمی و در موارد استثنائی و با موافقت گروه علمی، دانشجویان دوره دکترا می‌توانند درخواست برگزاری کرسی علمی نمایند. برگزاری کرسی برای اعضای هیئت‌علمی امتیازی برای ارتقاء پایه علمی است.

بر اساس این گزارش، به دلیل اهمیت موضوع و جنبه کاربردی آن، مبین شهیر، دانشجوی دانشگاه تبریز اولین دانشجوی کشور در دوره کارشناسی است که موفق به برگزاری کرسی علمی شد. واکسیناسیون اجتماعی نظریه‌ای در علم جامعه‌شناسی است که تاکنون در محافل دانشگاهی ازجمله دانشگاه تبریز بارها موردبررسی قرارگرفته و به‌عنوان مدل و نظریه قابل‌استفاده است.

مبین شهیر در حال حاضر دانشجوی رشته جامعه‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز است که سال گذشته نیز برنده بورسیه دولت ترکیه در مقطع کارشناسی ارشد شده بود.

یادآور می‌شود؛ گواهینامه تائید کرسی ترویجی سعید مبین شهیر به امضای دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی رسیده است.


( ۳۵ )

نظر شما :