معرفی دکتر احد صبور به عنوان رئیس جدید مرکز بهداشت و درمان دانشجویی دانشگاه تبریز/ تجلیل از دکترحسین ساعی

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۰ کد : ۱۹۹۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۰۱

با حکم رییس دانشگاه تبریز، رییس جدید مرکز بهداشت و درمان دانشجویی این دانشگاه منصوب شد.  
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده، طی حکمی دکتر احد صبور، پزشک عمومی این مرکز را به سمت رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز منصوب کرد. 

در حکم انتصاب وی  آمده است: با توجه به پیشنهاد معاون دانشجویی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزنده جناب عالی؛ به موجب این ابلاغیه بـه عنـوان « سرپرست مرکز بهداشت و درمان دانشجویی» دانشگاه منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از تجارب ارزشمند خویش، در حسن انجام امور ارجاعی موفق و مؤید باشید. 
لازم به ذکر است؛ دکتر احد صبور، پزشک عمومی دانشگاه تبریز است و سابقه ریاست مرکز بهداشت و درمان دانشگاه و پزشک معتمد دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

 قدردانی از خدمات و تلاش های دکتر حسین ساعی

بر پایه همین گزارش؛ رئیس دانشگاه تبریز طی نامه‌ای جداگانه‌ از خدمات دکتر حسین ساعی که پیش از این ریاست این مرکز را بر عهده داشت، قدردانی کرد.  

همچنین در مراسمی با حضور معاون دانشجویی، مدیر تربیت بدنی، رئیس مرکز تحقیقات و علوم فناوری زیستی ، رئیس مرکز مشاوره و جمعی از کارکنان مجموعه معاونت دانشجویی از تلاش و خدمات دکتر ساعی قدردانی بعمل آمد  
مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز، در حال حاضر خدماتی چون پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و بهداشت محیط و تزریقات به دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه ارائه می نماید. مرکز بهداشت و درمان زیرنظر معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز فعالیت می کند.


( ۱ )

نظر شما :