در ادامه‌ی برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت انجام شد؛

بازدید دانشجویان گروه استعداد درخشان دانشگاه تبریز از کارخانه فولاد غرب

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۶ کد : ۱۹۷۶۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۹۱

 

دانشجویان گروه استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز در ادامه‌ی برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، از کارخانه‌ی فولاد غرب بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این بازدید که با حضور 35 دانشجوی عضو گروه استعدادهای درخشان  و 29 دانشجوی مستعد و مشمول جوایز تحصیلی به همراه اساتید دانشکده‌های شیمی، مهندسی شیمی، مهندسی برق و فیزیک برگزار شد، دانشجویان و اساتید ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این مجموعه‌ی صنعتی، جلسه‌ای را نیز با مدیر این کارخانه برگزار کرده و در جریان فعالیت‌ها و تولیدات این مجموعه قرار گرفتند.

اولین و تنهاترین واحد تولید کننده‌ی سازه‌های سبک فولادی شمالغرب کشور

مهندس اکبر فیض بخش مدیر کارخانه‌ی فولاد غرب در تشریح نحوه‌ی فعالیت و روند تولیدات این واحد صنعتی اظهار کرد: کارخانه‌ی فولاد غرب در سال 1381 با تولید ساندویچ پنل‌های نسل جدید در تبریز آغاز بکار کرد و در حال حاضر با بکارگیری 150 نیروی کار با تحصیلات مقاطع مختلف، مشغول فعالیت می‌باشد.

وی ادامه داد: این شرکت با شناسایی ظرفیت‌های راکد محصولات نوردی و شناخت نیاز بازار به ساخت‌وسازهای ایمن، سریع و اقتصادی، اقدام به راه‌اندازی اولین و تنهاترین واحد تولید کننده‌ی سازه‌های سبک فولادی شمالغرب کشور با نشان تجاری «تکنو او» نموده است.

فیض بخش خاطرنشان کرد: بهبود مداوم کیفیت محصولات در جهت ارتقاء سطح رضایت مشتریان، تضمین ایمنی، سلامت محصول و ... از جمله برنامه‌های این شرکت برای بهبود تولید محصولات و رضایت مشتری است. همچنین در سال‌های قبل نیز با معرفی دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز، از تعدادی دانشجوی نخبه و استعداد درخشان دانشگاه تبریز دعوت به کار نموده است که تعدادی از آنان در حال حاضر مشغول به فعالیت می‌باشند.

مدیر کارخانه‌ی فولاد غرب در خاتمه یادآور شد: این شرکت با تکیه بر نیروهای جوان و با استعداد که دارای چندین اختراع ثبت شده و نوآوری‌های جدید هستند، در حال تبدیل شدن به یک شرکت دانش بنیان، می‌باشد.


( ۳ )

نظر شما :