با برگزاری بازی‌های نهایی و رده‌بندی؛

مسابقات لیگ فوتسال دانشگاه‌های آذربایجان شرقی در بخش پسران به ایستگاه پایانی رسید

۰۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۸ کد : ۱۹۷۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۱


مسابقات لیگ فوتسال بین دانشگاهی دانشگاه‌های آذربایجان شرقی در بخش پسران، با برگزاری بازی‌های فینال و رده‌بندی و معرفی تیم‌های برتر، به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در آخرین روز از این مسابقات که به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی در بازی نهایی رو در روی هم قرار گرفتند و بازی رده‌بندی نیز بین دو تیم دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه پیام نور هشترود انجام شد.
در بازی نهایی، تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد با نتیجه‌ی 6 بر 4 تیم دانشگاه علمی کاربردی را شکست داده و عنوان نخست را به خود اختصاص دهد و تیم علمی کاربردی نیز حائز رتبه‌ی دوم شد. در دیدار رده‌بندی نیز تیم دانشگاه پیام نور هشترود با کسب پیروزی 4 بر 1 مقابل تیم دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در جایگاه سوم قرار گرفت.
براساس این گزارش، مسابقات لیگ فوتسال بین دانشگاهی دانشگاه‌های استان در بخش پسران و با حضور 10 تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور هشترود، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه تبریز، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه بناب، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه مراغه در دو گروه پنج تیمی به‌صورت دوره‌ای برگزار شد و در نهایت تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور هشترود و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به ترتیب اول تا چهارم شدند.
این مسابقات در بخش دختران نیز با حضور چهار تیم دانشگاه تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی برگزار خواهد شد.

 

https://tabrizu.ac.ir/images/www/fa/page/editor/2021/1623485356-188cfa53a6ef3231c4e261acc132112e.gif ویدیو/ دکتر محمدرسول خدادادی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز: مسابقات لیگ بین دانشگاهی باعث پویایی ورزش دانشجویی می شود

 

 


( ۲ )

نظر شما :