کسب مقامم قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه تبریز در مسابقات هندپلو منتخب دانشگاه های آذربایجان شرقی/ نایب قهرمانی دانشجویان دختر

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۰ کد : ۱۹۶۵۷ اخبار
تعداد بازدید:۸۶۸

 

دانشگاه تبریز در مسابقات هند پلو منتخب دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی؛ در بخش مسابقات دانشجویان پسر موفق به کسب مقام اول و در بخش دانشجویان دختر نیز موفق به کسب مقام نایب‌قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مسابقات هند پلو منتخب دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی، با حضور 6 تیم آقایان و 5 تیم خانم‌ها از دانشگاه‌های استان به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد که دانشگاه تبریز در بخش پسران و دختران موفق به کسب قهرمانی و نایب‌قهرمانی این دوره مسابقات شد.

مسابقات هند پلو جشنواره ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی با همکاری انجمن شنا و نجات‌غریق وزارت علوم تحقیقات و فناوری، با شرکت پنج دانشگاه استان آذربایجان شرقی (دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه بناب، دانشگاه تبریز، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه صنعتی سهند) برگزار شد که در بخش پسران دانشگاه تبریز، بناب و شهید مدنی آذربایجان به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش دختران نیز دانشگاه علمی کاربردی مقام اول را کسب کرد و دانشگاه تبریز و شهید مدنی آذربایجان، مقام دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

لازم به ذکر است؛ تیم‌های قهرمان این دوره مسابقات به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

بر پایه همین گزارش؛ رشته هند پلو یک‌رشته جدید ورزشی است که طی چند سال گذشته از طرف انجمن شنا و نجات‌غریق وزارت علوم تحقیقات و فناوری معرفی‌شده است و تا امروز سه دوره در سطح المپیاد ورزش‌های همگانی در سطح کشور با استقبال خوبی برگزارشده است.

 


نظر شما :