دوازدهمین سمینار هندسه و توپولوژی در دانشگاه تبریز برگزار می شود

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۲ کد : ۱۹۶۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۱

 

دوازدهمین سمینار هندسه و توپولوژی در روزهای یکشنبه 1 مرداد الی سه‌شنبه 3 مرداد 1402 به صورت حضوری در دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، هندسه ریمانی، هندسه شبه ریمانی، هندسه فینسلر،  هندسه دیفرانسیل مختلط و حقیقی، هندسه اقلیدسی و نا اقلیدسی،گروه‌ لی و جبرلی،  هندسه جبری، توپولوژی عمومی، توپولوژی جبری، توپولوژی دیفرانسیلی، سیستم‌های دینامیکی وکاربردهای هندسه در فیزیک و سایر علوم از جمله محورهای اصلی این سمینار اعلام شده است.
آخرین مهلت ارسال مقالات به سمینار هندسه و توپولوژی20 خرداد، زمان اعلام نتایج داوری مقالات 30 خرداد و آخرین مهلت ثبت نام در همایش تا 15 تیر ماه می باشد.
لازم به ذکر است؛ مقالات منتخب بعد از داوری در مجله   Journal of Finsler Geometry and its Applications  چاپ خواهد شد. همچنین به مقاله برگزیده ارائه  شده در این سمینار جایزه پروفسور محسن هشترودی اعطا خواهد شد
بر پایه همین گزارش؛ سمینار هندسه و توپولوژی برای اولین بار در 25 و 26 دی ماه سال 1379 در دانشگاه تبریز با همکاری مرکز تحقیقات علوم پایه ایران، با حضور 68 پژوهشگر و 25 مقاله شروع به کار کرد. از آن سال به بعد این سمینار هر دوسال یک بار در یکی از دانشگاه های ایران برگزار می شود.
یادآور می شود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله می توانند به آدرس https://gt12.tabrizu.ac.ir/fa مراجمعه نمایند.


نظر شما :