برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت هفته خوابگاه ها در خوابگاه شهدای دانشگاه تبریز

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۸ کد : ۱۹۶۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۹۴۵

 

ویژه برنامه گرامیداشت هفته خوابگاه ها، با حضور مدیرکل مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دبیر کل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، معاون دانشجویی و جمعی از مدیران حوزه معاونت دانشجویی و تعدادی از دانشجویان در خوابگاه شهدای دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر ابراهیم نعیمی مدیرکل مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آین مراسم ضمن تبریک هفته خوابگاه ها و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این آیین گفت: برخی از دانشجویان زندگی در خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه های بزرگ و کوچک را تجربه می کنند که من از جمله یکی از این دانشجویان بودم.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه زندگی در خوابگاه ها، دوره رشد، تعالی، یادگیری و سازندگی برای دانشجویان است، تصریح کرد: در این دوران دانشجویان ضمن آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم قومیت های مختلف، مهارت و تامل با زندگی اجتماعی را یاد می گیرند.
به گفته وی بر اساس مطالعات انجام شده حدود 60 درصد یادگیری مهارت سبک زندگی و اجتماعی دانشجویان در تامل با همدیگر بوده است.
 دکتر داریوش خواجوی، دبیر کل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان دختر دانشگاه تبریز گفت: دوران زندگی خوابگاهی بهترین تجربه برای رشد و ارتقای دانشجویان در حوزه های مختلف است که در صورت توام بودن با انواع فعالیت ورزشی می تواند در سلامت جسمی و روحی دانشجویان و کاهش انوع آسیب های اجتماعی و مشکلات درسی بسیار مثمرثمر باشد.
لازم به ذکر است؛ توزیع کیک و پاسخ به پرسش، مشکلات و دغدغه های دانشجویان با حضور معاون دانشجویی، رئیس مرکز مشاوره دانشجویی، مدیر خدمات دانشجویی و ... از جمله دیگر برنامه های این مراسم بود.
برپایه همین گزارش؛ در حال حاضر 2هزارو 400 دانشجو در خوابگاه شهدای دانشگاه تبریز ساکن هستند.


( ۲ )

نظر شما :