ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تبریز کلنگ زنی شد/ افتتاح تیرماه ۱۴۰۳

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۸ کد : ۱۹۶۰۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۴۹

 

ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تبریز، در مراسمی با حضور مدیرکل مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این دانشگاه کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر ابراهیم نعیمی مدیرکل مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین کلنگ زنی ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تبریز، ضمن ابراز خرسندی از احداث مجموعه جدید این مرکز گفت: با توجه به حجم فعالیت‌های گسترده مرکز مشاوره و سبک زندگی این دانشگاه، احداث ساختمان جدید با تجهیز امکانات مناسب و به‌روز ضروری بوده و برای بهره‌برداری از این ساختمان جدید، وزارت علوم، کمک و پشتیبانی‌های لازم را از دانشگاه تبریز انجام خواهد داد.

وی در ادامه بابیان اینکه مقررشده گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و بهداشت و درمان سراسر کشور در تیرماه سال آینده به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شود، تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این ساختمان جدید در تیرماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: برای شروع احداث پروژه، اعتبار اولیه تا خردادماه امسال تخصیص خواهد یافت.

 دکتر صفر نصر اله زاده، رئیس دانشگاه تبریز نیز در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی این دانشگاه ضمن تشکر، حمایت و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از اجرا و اتمام پروژه‌های دانشگاه تبریز گفت: اعتبار اولیه ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی این دانشگاه، به‌زودی از طرف سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای احداث این ساختمان تخصیص می‌یابد.

به گفته وی در اولین فرصت نقشه اجرای احداث این ساختمان از سوی مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی شروع خواهد شد.

دکتر جلیل بابا پور خیرالدین، رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز نیز دراین‌ارتباط گفت: این ساختمان در دوطبقه اداری و آموزشی در مدت ۱۴ ماه با حمایت و کمک وزارت علوم احداث خواهد شد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه بخش‌های فعال مرکز مشاوره شامل بخش‌های (روان‌پزشکی، روان‌درمانی، مددکاری، روان‌سنجی، حقوقی، نورو فیدبک و پذیرش) است، تصریح کرد: ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تبریز، در کنار خوابگاه فجر این دانشگاه احداث می‌شود.

 

 


( ۴ )

نظر شما :