رییس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز خبر داد:

اجرای ویژه برنامه‌های متنوع در هفته نجوم در دانشگاه تبریز

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۲ کد : ۱۹۴۹۱ اخبار
تعداد بازدید:۶۹۹

به مناسبت هفته و روز جهانی نجوم، ویژه برنامه های مختلفی از سوی پژوهشکده  فیزیک کاربردی وستاره شناسی دانشگاه  تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر ساجده محمدی عارف، رییس پژوهشکده فیزیک کاربردی وستاره شناسی دانشگاه  تبریز با اعلام این خبر، گفت: برای آشنایی هر چه بیشتر علاقمندان این حوزه و عموم مردم با علم نجوم و ستاره‌شناسی که یکی از کهن‌ترین علوم به شمار می رود، اجرای برنامه های مختلفی برای هفته نجوم در نظر گرفته شده است.

دکتر محمدی عارف افزود: این ویژه برنامه های متنوع و جذاب از دهم تا چهاردهم اردیبشهت ماه سالجاری در دانشگاه تبریز و سطح شهر تبریز برگزار خواهد شد که علاوه بر دانشگاهیان دانشگاه تبریز، عموم مردم نیز بدون پرداخت هزینه، می توانند در این برنامه ها شرکت کنند.

رییس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه  تبریز گفت: رصد عمومی آسمان و سخنرانی های علمی بر طبق برنامه اعلام شده طی روزهای یکشنبه دهم اردیبهشت تا پایان روز پنجشنبه چهاردهم اردیبشهت ماه سالجاری در فرهنگسرای فرشته، پارک ائل گلی، فرهنگسرای الغدیر، تفرجگاه عینالی و همچنین دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

هفتهٔ جهانی نجوم با هدف ترویج علم و آشنایی عموم مردم با علم نجوم و تبادل نظر با فعالان جامعه نجوم در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

 


( ۴ )

نظر شما :