آئین تکریم و معارفه رییس جدید دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۶ کد : ۱۹۳۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۹۱


آئین تکریم و معارفه رییس جدید دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاون دانشجویی، معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از اساتید و کارکنان این دانشکده برگزار شد.
 دکتر مصطفی صحرایی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز، در این آیین ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات دکتر فضل زاده گفت: در زمان مدیریت وی، دانشکده اقتصاد و مدیریت با وجود برخی تنگناها و مشکلات روند رو به رشد و توسعه خوبی داشت که امیدواریم این روند با مدیریت جدید با کمک و همت اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشکده همچنان ادامه داشته باشد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشکده اقتصاد و مدیریت با وجود قدمت کم به لحاظ  زمان تاسیس آن، یکی از دانشکده های مهم و تاثیرگذار دانشگاه تبریزاست، تصریح کرد: عملکرد خوب و تاثیرگذار این دانشکده به خاطر تلاش با اخلاص، صادقانه و جهادی همه اساتید، کارکنان و دانشجویان بوده است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود، اقتصاد و مدیریت را یکی از رشته های جذاب و پرطرفدار بیان کرد و افزود: امروزه دانشجویان و متقاضیان داخلی و خارجی زیادی برای تحصیل این رشته در این دانشکده اعلام آمادگی کرده اند که با تامین زیرساخت های لازم می توان در این خصوص گام های موثری برداشت.
دکتر علیرضا فضل زاده رییس سابق دانشکده اقتصاد و مدیریت هم در سخنانی با تشریح اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت خود گفت: اگر دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز در سال های اخیر به توسعه و پیشرفتی دست یافته به خاطر تلاش همه اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشکده بوده است.
دکتر زهرا کریمی رییس جدید دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز نیز در این مراسم با قدردانی از حضور اعضای هیات رییسه، اساتید و کارکنان در این آیین گفت: دکتر فضل زاده در طول چهار سال اخیر خدمات ارزنده ای در اعتلاء، توسعه و رشد این دانشکده داشته است که در مدیریت جدید با تدوین برنامه های مختلف با کمک و تلاش همه اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگده در این خصوص تلاش خواهیم کرد.
 برپایه همین گزارش، دکتر زهرا کریمی دانشیار گروه علوم اقتصادی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز است، وی از سال ۱۳۸۸ در سمت هیات علمی در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز فعالیت دارد.  
یادآور می شود: گروه اقتصاد دانشگاه تبریز در مهرماه سال 1369 با پذیرش 25 دانشجو در رشته اقتصاد ( نظری ) و با دو نفر هیات علمی رسماً فعالیت خود را آغاز نمود و از این رو توسعه گروه اقتصاد دانشگاه تبریز با ایجاد مقاطع تحصیلات تکمیلی در سال 1377 ادامه یافت. از سال 1385 با ایجاد رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت جهانگردی در مقطع کارشناسی، بخش مدیریت گروه اقتصاد نیز فعالیت خود را آغاز نمود. در سال 1387 روند توسعه این گروه با ایجاد مقطع دکترا در رشته اقتصاد و مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی شتاب بیشتری یافت و به دنبال افزایش تعداد رشته  ها و به تبع آن تعداد دانشجویان و اعضای هیات علمی، در سال 1390 مجوز ایجاد دانشکده مستقل تحت عنوان دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی از سوی وزارت علوم صادر شد.


( ۲۲ )

نظر شما :