برگزاری انتخابات نمایندگان دانشجویانِ مدیر مسئول نشریه ها در کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی در دانشگاه تبریز

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۴ کد : ۱۹۲۸۶ اخبار
تعداد بازدید:۸۹۱

 

بیستمین دوره انتخابات نمایندگان دانشجویانِ مدیر مسئول نشریه ها در کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز، همزمان با سایر دانشگاه ها در بازه زمانی تعریف شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اسفند ماه سالجاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر عادل طاهری مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: این انتخابات همه ساله در اسفند ماه برای انتخاب نماینده در کمیته ناظر بر نشریات، توسط خود دانشجویان انجام می شود و دانشجویان منتخب از طرف کلیه نشریه ها در جلسات مربوطه حضور خواهند داشت.
دکتر عادل طاهری افزود: انتخابات ۱۴۰۱ به صورت مجازی در سامانه نشریات دانشگاهی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، روز شانزدهم اسفند با نظارت سیستمی عوامل کمیته اجرایی و هیات نظارت (گروه دانشجویی) انجام گرفت که بر اساس آن مهدی صاغی مدیر مسئول نشریه کهریز و محمد قادری مدیر مسئول نشریه دادنامه به عنوان اعضای اصلی و امیرمحمد جامبر مدیر مسئول نشریه چالش، به عنوان عضو علی البدل، به عنوان اعضای جدیدکمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تبریز انتخاب شدند.
شایان ذکر است: هم اکنون بالغ بر ۵۵ نشریه دانشجویی در واحد نشریات مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند.

 


( ۱ )

نظر شما :