معرفی برترین های مسابقات ورزشی «گرامیداشت دهه مبارک فجر» در دانشگاه تبریز

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۴ کد : ۱۹۲۶۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۵۳۵

 

مسابقات ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه تبریز گرامیداشت دهه‌ی مبارک فجر با معرفی تیم‌های برتر در رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این دوره از مسابقات در دو بخش برادران و خواهران در ۹رشته‌ی ورزشی و با حضور ۳۸۰ورزشکار از نهم بهمن ماه آغاز شد و در شانزدهم اسفندماه به ایستگاه پایانی رسید. 

در بخش برادران ۳۵۰ورزشکار در هفت رشته‌ی ورزشی شامل فوتسال اساتید، فوتسال کارکنان، والیبال اساتید وکارکنان، شنا، تیراندازی، بدمینتون و شطرنج با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نتایج رشته‌ی فوتسال اساتید

در رشته‌ی فوتسال اساتید در مجموع پنج تیم شرکت کرده بودند که در نهایت تیم‌ کشاورزی اهر بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های علوم تربیتی و علوم انسانی به ترتیب دوم و سوم شدند.

نتایج رشته‌ی فوتسال کارکنان

مسابقات رشته‌ی فوتسال کارکنان با حضور ۱۲تیم برگزار شد و تیم‌ حراست (الف) جایگاه نخست را به خود اختصاص داد. تیم مدیریت فرهنگی به مقام دوم دست یافت و تیم چاپ و انتشارات نیز سوم شد.

نتایج رشته‌ی والیبال اساتید و کارکنان

در رشته‌ی والیبال اساتید و کارکنان بعد از انجام بازی‌ها بین ۱۵تیم شرکت کننده، تیم امور دانشجویان حائز رتبه اول و صاحب مدال طلا شد و تیم‌های سازمان مرکزی و کشاورزی نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

نتایج رشته‌ی شطرنج

این رشته از مسابقات با حضور ۹ شطرنج باز برگزار شده که در نهایت دکتر صفر ایراندوست از دانشکده‌ی علوم ریاضی به مقام اول دست یافت و مدال طلا را برگردن آویخت. سواد کتابی از مدیریت روابط عمومی صاحب مدال نقره شد و علیرضا جابری از دانشکده‌ی فیزیک مدال برنز گرفت.

نتایج رشته‌ی شنا

مسابقات شنای برادران در دو ماده و با حضور ۱۰ورزشکار برگزار شد.

در ماده‌ی۶۶ متر کرال سینه، اسماعیل اصغری از تیم حراست رتبه‌ی نخست را به خود اختصاص داد و صاحب گردن آویز طلا شد. یوسف دهقان از امور دانشجویان و دکتر عباس رأفت از دانشکده‌ی کشاورزی به ترتیب دوم و سوم شده و مدال‌های نقره و برنز را ازآن خود کردند.

در ماده ۶۶ متر قورباغه، سعید ولی‌پور از تیم مدیریت امور آموزشی صاحب مدال طلا شد. دکتر محمد حسن پورصدقی از دانشکده‌ی علوم طبیعی مدال نقره گرفت و هادی حامدی بارانلو از تیم امور فنی مدال برنز را به خود اختصاص داد.

نتایج رشته‌ی بدمینتون

این رشته با شرکت ۱۲ورزشکار برگزار شد و در نهایت مرتضی کوچه مشکی از تیم دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر صاحب مدال طلا شد. محمد شاهرودی از تیم مدیریت امور اداری دوم شد و حسین رهبری از تیم مدیریت تربیت بدنی بر سکوی سوم ایستاد.

نتایج رشته‌ی تیراندازی

مسابقات تیراندازی با حضور ۵۰ ورزشکار برگزار شد و بعد از اتمام این مسابقات، کیوان عباسعلی زاده از تیم مدیریت امور اداری موفق به کسب مدال طلا شد. محمد باقر جعفری از تیم حوزه‌ی ریاست و محمد نجفی  از تیم امور فنی به ترتیب دوم و سوم شدند.

مسابقات ورزشی خواهران

در بخش خواهران ۳۰ ورزشکار در سه رشته‌ی ورزشی شامل دو همگانی، دارت و تیراندازی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نتایج رشته‌ی دو همگانی

مسابقات دو همگانی خواهران در سه رده‌ی سنی الف، ب و ج برگزار شد که در رده‌ی الف، معصومه قاسمی از تیم مدیریت تحصیلات تکمیلی به مقام اول دست یافت و مدال طلا را بر گردن آویخت و رقیه حیدری از تیم مدیریت تربیت بدنی با کسب رتبه‌ی دوم صاحب مدال نقره شد.

در رده‌ی سنی ب، صغری حاتم‌زاده از تیم دانشکده‌ی علوم طبیعی در سکوی نخست ایستاد و صفیه محمدخانی از تیم امور دانشجویان در رده‌ی دوم قرار گرفت.

در رده‌ی سنی ج نیز فاطمه عدیمی از تیم دانشکده‌ی مهندسی عمران و فاطمه اسدی از تیم دانشکده‌ی مهندسی مکانیک به ترتیب اول و دوم شدند.

نتایج رشته‌ی تیراندازی

در پایان مسابقات تیراندازی خواهران، معصومه جلیلیان از تیم دانشکده‌ی مهندسی عمران جایگاه نخست را به خود اختصاص داد. مونا ذاکری از تیم مدیریت تربیت بدنی و لیلی مظلومی از تیم دانشکده‌ی کشاورزی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

نتایج رشته‌ی دارت

در مسابقات رشته‌ی دارت خواهران، میترا جعفری از تیم مدیریت تربیت بدنی بر سکوی نخست ایستاد. لعیا سلیمانپور از تیم مدیریت تربیت بدنی دوم شد و رقیه عبدی‌پور از حوزه‌ی ریاست و عذرا کوره‌پز از تیم مدیریت تحصیلات تکمیلی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

براساس این گزارش مسابقات ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز «گرامیداشت دهه‌ی مبارک فجر» با حضور ۳۸۰شرکت کننده در دو بخش برادران و خواهران از نهم بهمن ماه تا ۱۶اسفند ماه برگزار شد و برای اولین بار، در این دوره از مسابقات مدال‌های نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های مختلف نیز توزیع شد.


( ۱ )

نظر شما :