انتخاب کتاب استاد دانشگاه تبریز به عنوان اثر برتر در چهلمین جایزۀ کتاب سال ایران

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۴ کد : ۱۹۰۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۴۹۴


کتاب عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز در چهلمین جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به عنوان اثر شایستۀ تقدیر در حوزه دامپزشکی معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، کتاب« عفونت‌ها و مسمومیت‌های غذایی باکتریایی»، به  تألیف میرحسن موسوی و سیدامین خطیبی در ۳۸۸ صفحه از سوی انتشارات دانشگاه تبریز، در چهلمین جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به عنوان اثر شایستۀ تقدیر در حوزه دامپزشکی انتخاب شد.
آیین پایانی «چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌امین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» چهارشنبه 19 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حداد رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و جمعی از فعالان حوزه نشر در تالار وحدت برگزار شد.
بر اساس اعلام دبیرخانه این جایزه؛ امسال بالغ بر ۶۰ هزار کتاب تالیف چاپ نخست منتشر شده بود که در یک غربالگری نخستین بیش از ۲هزار کتاب برگزیده و در داوری‌هایی که توسط در ۱۵ گروه و هیات علمی و مشارکت ۵۵۰ داور انجام می شود که در نهایت از میان ۲۵۰ اثر، ۶۰ اثر شایان تقدیر و برگزیده بودند که از میان‌ آنها ۹ اثر برگزیده اعلام شده است.

 


( ۵ )

نظر شما :