پنجمین اردوی دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی در مشهد مقدس برگزار شد

۰۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۳ کد : ۱۸۹۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۷۳۸

 

پنجمین اردوی فعالان فرهنگی و اجتماعی کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: توانمندسازی دانشجویان، ایجاد تعامل بین فردی، افزایش مشارکت و کار تیمی، بهره گیری از فضای معنوی حرم مطهر امام رضا(ع) و حضور در مراسمات لیله الرغائب حرم مطهر، از جمله اهداف این اردو بود.
حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی افزود: در طی این اردو، برنامه های مختلفی از قبیل دوره ی کارگاهی سواد رسانه ای و فضای سایبری، مسابقه عکاسی از حرم مطهر و حال و هوای زیارت و لیله الرغائب و مسابقه متن ادبی با موضوعیت لیله الرغائب و حال و هوای دانشجویان دانشگاه تبریز در حرم مطهر برگزار شد.
بر پایه همین گزارش، در این دوره، نشست هم اندیشی با حضور و سخنرانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید علیزاده برگار شد که وی به اهمیت زیارت و تاثیر معنویت در سبک زنگی اسلامی- ایرانی پرداخت ودر خصوص لزوم بهره گیری از لحظه لحظه عمر در مسیر الهی مطالبی ارائه کرد.
همچنین در این اردو،  دوره ی  مدیریت فرهنگی و اجتماعی با تدریس مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی برگزار شد به تاثیر معنویت در زندگی انسان و لزوم شناخت آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی و نحوه مدیریت و برخورد با آن پرداخت.
این دوره با شرکت ۳۲نفر از دانشجویان دانشگاه تبریز و  به مدت ۴روز از ۴تا ۸ بهمن در مشهد مقدس برگزار شد.


( ۵ )

نظر شما :