اهدای دستگاه وایبروکم از سوی خانواده شادروان دکتر اسلامیان به دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز

۰۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۱ کد : ۱۸۹۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۸۷۳

 

آزمایشگاه دینامیک ماشین و ارتعاشات دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز با خرید و اهدای یک دستگاه وایبروکم از سوی خانواده شادروان دکتر مصطفی اسلامیان تجهیز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، خانواده‌ی شادروان دکتر مصطفی اسلامیان در اقدامی خیرخواهانه و ارزشمند، با خرید یک دستگاه وایبروکم به مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان جهت تجهیز آزمایشگاه دینامیک ماشین و ارتعاشات دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز اهدا کردند.
لازم به ذکر است؛ پیش از این نیز با حمایت و کمک مالی اهدایی خانواده شادروان دکتر اسلامیان، ساختمان آزمایشگاه در حال احداث گروه مهندسی مکانیک تکمیل و تجهیز شده بود
یادآور می شود: بر اساس اعلام رییس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن استاد(شادروان دکتر مصطفی اسلامیان) پس از تکمیل ساختمان جدید تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی مکانیک، محل جدید ازمایشگاه دینامیک ماشین و ارتعاشات این دانشکده به نام این مرحوم نامگذاری خواهد شد.
براساس این گزارش، مرحوم دکتر اسلامیان دانش آموخته دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه دیترویت آمریکا بود که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۲ به‌عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه تبریز آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ نیز بازنشسته شد و سرانجام در سال ۱۴۰۰ بعد از سال‌ها تلاش و مجاهدت علمی چشم از این جهان فروبست.

یادآور می شود؛ دکتر فریبا اسلامیان فرزند استاد فقید، دکتر مصطفی اسلامیان امور مربوط به خرید و پیگیری برای تجهیز آزمایشگاه دینامیک ماشین و ارتعاشات این دانشکده را بر عهده دارد.

 

اخبار مرتبط:

مراسم بزرگداشت دکتر مصطفی اسلامیان در دانشگاه تبریز برگزار شد

تکمیل احداث ساختمان آزمایشگاه دانشکده فنی مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز با کمک مالی خانواده شادروان دکتر مصطفی اسلامیان


نظر شما :