برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه تبریز به مناسبت بزرگداشت دهه فجر

۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۱ کد : ۱۸۹۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۵

 

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز، از برگزاری مسابقات ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدرسول خدادادی با اعلام این مطلب گفت: مدیریت تربیت بدنی همانند سال های گذشته به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقات ورزشی کارکنان را در چند رشته ورزشی با حضور کلیه اساتید رسمی و پیمانی و کارمندان رسمی، پیمانی، روزمزد و قرارداد کارمعین که حکم کارگزینی داشته و حقوق خود را از دانشگاه تبریز دریافت می کنند، برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه مسابقات ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در بخش آقایان در 7 رشته( فوتسال، والیبال، شطرنج، تیراندازی، دو همگانی، شنا و بدمینتون) و در بخش بانوان در 5 رشته( شنا، تیراندازی، دو همگانی، بدمینتون و دارت) برگزار می شود.
وی با بیان اینکه انتخاب نفرات برای تیم های منتخب دانشگاه، بر اساس شرکت ورزشکاران در این مسابقات و با نظر سرمربی تیم دانشگاه خواهد بود، اضافه کرد: به نفرات یا تیم‌های اول تا سوم  حکم قهرمانی و در صورت امکان، جایزه تعلق خواهد گرفت.
 مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز تاکید کرد: در رشته های دسته جمعی جهت شرکت در مسابقات حضور نماینده تام الاختیار واحد شرکت کننده در جلسه هماهنگی و قرعه کشی الزامی است و تیم های شرکت کننده می بایست از طرف یکی از واحدهای تابعه دانشگاه به تربیت بدنی معرفی گردد.
به گفته وی لیست نفرات تیم ها باید تا روز شنبه 8 بهمن ماه به مدیریت تربیت بدنی این دانشگاه ارسال شود.


( ۴ )

نظر شما :