دیدار رئیس دانشگاه تبریز با مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی

۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۳ کد : ۱۸۸۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۶۱

 

رئیس دانشگاه تبریز با حضور در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با مدیرکل جدید آن دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز در دیدار با اکبر رضایی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی درباره مسایل مختلف همکاری های دوطرفه گفت و گو کرد.

در این دیدار که جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه تبریز نیز حضور داشتند، دکتر نصراله زاده با تبریک مسئولیت جدید به دکتر اکبر رضایی و آرزوی توفیق الهی برای ایشان ، با معرفی اجمالی دانشگاه تبریز به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور گفت : بر اساس داده های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و نظام رتبه‌بندی یورَپ که دانشگاه‌ها را بر پایه عملکرد علمی رتبه‌بندی می‌کنند، دانشگاه تبریز چندین بار جزو برترین دانشگاه‌های کشور در حوزه تولید مقالات علمی معرفی شده و با تولید هزاران مقاله علمی در میان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چندین رتبه برتر را در کارنامه علمی خود ثبت کرده که این مهم حاصل تلاش ارزشمند اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه تبریز با قدردانی از تلاش های ارزشمند صدا و سیما در پوشش اخبار و فعالیت‌های این دانشگاه ، آمادگی خود را برای همکاری و استفاده از تخصص دانشگاهیان در غنی‌سازیی محتوایی برنامه‌های صداوسیما اعلام کرد. 

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز با تاکید بر آموزش محور بودن برخی از برنامه ها در امر اطلاع رسانی گفت : دانشکده های دانشگاه تبریز و حوزه های پیام این مرکز می توانند با تعامل و همکاری برنامه ریزی شده ، از ظرفیت علمی، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی همدیگر استفاده کنند و نقش قابل توجهی در افزایش آگاهی مردم و ارتقای سواد علمی جامعه داشته باشند.
دکتر اکبر رضایی با بیان اینکه دانشگاه تبریز اندوخته‌ای از ظرفیت‌های بالای علمی است افزود : صدا و سیما به عنوان دانشگاه عمومی و دانشگاه تبریز به عنوان قطب علمی و فرهنگی در استان باید با تشکیل اتاق های فکر مشترک به رسالت خود در راستای توسعه استان عمل کنند. 

وی با استقبال از انتقال تجربه و تخصص دانشگاهیان در برنامه های رادیویی و تلویزیونی خاطر نشان شد : استفاده از دانش و تخصص اساتید حوزه و دانشگاه برای ما یک اصل است و تلاش خواهیم کرد برنامه ریزان و برنامه سازان در راستای تقویت نگاه علمی به مسائل مختلف جامعه در برنامه ها ، به شکل هدفمند و بهترین شکل از این ظرفیت استفاده کنند.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار دکتر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز، حجت الاسلام دکتر علیزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی، جواد حقیقیان مدیر روابط عمومی و شهرام شریفی رئیس دفتر ریاست دانشگاه تبریز حضور داشتند.

 

 


( ۶ )

نظر شما :