اولین دوره تخصصی فرآیند ارزیابی اختراعات در دانشگاه تبریز برگزار می شود

۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۳ کد : ۱۸۸۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۳


اولین دوره تخصصی فرآیند ارزیابی اختراعات به مدت سه روز در دانشگاه تبریز برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دانشگاه تبریز به عنوان یکی از مراکز ارزیابی داوری اختراعات در سطح کشور، اولین دوره تخصصی فرآیند ارزیابی اختراعات را در روزهای 24، 25 و 26 دیماه 1401 در سالن یشم دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار می کند.
این دوره تخصصی ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان دکتری(بدون دریافت هزینه) با هدف تسهیل و تسریع ارزیابی اختراعات، بهبود کیفیت و افزایش ظرفیت ارزیابی اختراعات کشور، آشنایی بیشتر اعضای کمیته مالکیت فکری، دبیران تخصصی و داوران مرتبط با نحوه ارزیابی و آخرین تغییرات ثبت و نحوه ارزیابی اختراعات کشوری و بین المللی، معرفی مرکز مالکیت معنوی، آشنایی با مستندات اختراعات، طبقه بین المللی اختراعات، منطق و استراتژی جستجو، معرفی پایگاه های جستجو و ... برگزار می شود.   
اولین دوره تخصصی فرآیند ارزیابی اختراعات توسط کمیته مالکیت فکری دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد که حضور مخاطبین و ثبت نام کنندگان در تمام جلسات و همراه داشتن لپ تاپ الزامی اعلام شده است.
لازم به ذکر است؛ متقاضیان و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند از طریق آدرس اینترنتی b2n.ir/tam-patent اقدام نمایند.

 


( ۵ )

نظر شما :