بررسی توسعه همکاری های مشترک دانشگاه تبریز با بانک سپه

۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۸۷۸۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۳۲

 

مدیر عامل امور شعب بانک سپه استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از معاونان این بانک با حضور در دانشگاه تبریز و در دیدار با رییس این دانشگاه، نحوه توسعه همکاری های مشترک دو طرف را مورد بررسی قرار دادند.  
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر عامل امور شعب بانک سپه استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از معاونان این بانک در دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه به خاطر نقش و اهمیتی که در پرورش نخبگان و دیگر نیروی انسانی متخصص و متعهد در جامعه و دیگر دستگاه ها و نهادها دارد، باید در شان و منزلت آن به دانشگاهیان خدمات و تسهیلات در جامعه ارایه شود.  
وی در ادامه ضمن تاکید بر توسعه همکاری های مشترک دانشگاه تبریز با بانک سپه گفت: این همکارهای می تواند در زمینه ارایه خدمات و تسهیلات وام بانکی به دانشگاهیان، ارایه تسهیلات برای خرید تجهیزات و اجرای پروژه های عمرانی باشد.
رئیس دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک و با مشخص نمودن نوع کار و ارایه خدمات می توان بر توسعه همکاری ها شتاب بیشتری بخشید.
رضا عظیمی، مدیر عامل امور شعب بانک سپه استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تشریح برخی اقدامات، فعالیت ها و نوع ارایه خدمات و تسهیلات این بانک به مشتریان و دستگاه ها گفت: بانک سپه یکی از قدیمی ترین بانک های کشور است که صددرصد دولتی است.
وی در ادامه، فراوانی شعب، منابع و تنوع ارایه خدمات و تسهیلات را از جمله امتیازهای این بانک برشمرد و افزود: در استان آذربایجان شرقی ۱۸۰ شعبه فعال وجود دارد که از این تعداد ۱۰۰ مورد در شهر تبریز است.
مدیر عامل امور شعب بانک سپه استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: این بانک به خاطر فراوانی تعداد شعب در استان و شهر تبریز، حجم منابع، تنوع ارایه خدمات و تسهیلات و با تکیه بر مشتری مداری و رضایت مشتری آماده همکاری مشترک با دانشگاه تبریز است.


( ۴ )

نظر شما :