انتصاب اعضای اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز

۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۷ کد : ۱۸۷۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۵۲

 

طی احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اعضای اصلی هیات بدوی ‏رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز؛ طی این احکام جداگانه دکتر محمدعلی پرغو دانشیار گروه تاریخ دانشکده‌ حقوق و علوم اجتماعی، دکتر رضا سکوتی نسیمی استاد گروه حقوق دانشکده حقوق و علوم اجتماعی و حجت‌الاسلام دکتر سید حسین علیانسب استادیار دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز به مدت دو ‏سال به عنوان عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز ‏منصوب شدند.‏
در حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده؛ به استناد بند ب ماده 2 قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مصوب 18/ 5/ 1383 مجلس شورای اسلامی، به موجب این حکم برای 2 سال به سمت« عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز» منصوب می شوید. امید است که با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل مفاد قوانین و با هماهنگی سایر اعضای هیئت در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.  
لازم به ذکر است؛ دکتر حسین احمدی دانشیار دانشکده الهیات و علوم اسلامی و دکتر حسین نوید استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی این دانشگاه ‏معرفی شده است.


( ۶ )

نظر شما :