با معرفی تیم‌های برتر؛

بیست و ششمین جشنواره‌ ورزشی دانشجویان دانشگاه تبریز به ایستگاه پایانی رسید

۰۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۸ کد : ۱۸۷۴۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۴۲۵

 

بیست و ششمین جشنواره‌ ورزشی دانشجویان دانشگاه تبریز با معرفی تیم‌های برتر در دو بخش دختر و پسر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این دوره از مسابقات با شرکت بیش از یک هزار دانشجوی دختر و پسر شامل 9 رشته‌ی ورزشی برادران و 9 رشته‌‎ی مختص خواهران، از 20 دانشکده‌ی دانشگاه تبریز برگزار شد و کلیه‌ی نفرات حاضر در تیم‌های شرکت کننده شامل نفراتی بود که بعد از انجام بازی‌ و تمرین به مدت 10 روز توسط مسئولین تربیت بدنی دانشکده‌ها انتخاب شده و در قالب‌ تیم‌ دانشکده‌‌ی مربوطه در مسابقات حضور یافتند.

نتایج رشته‌ی شنای دختران

در بخش دختران و در رشته‌ی شنا، آیناز رضاپور از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر در ماده‌ی 66 متر کرال سینه به مقام اول دست یافت. عاطفه‌ احمدی از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر و صبا اسکندری از دانشکده‌ی دامپزشکی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده‌ی 66 متر کرال پشت، ثنا ادیمی از دانشکده‌ی فیزیک اول شد و الهه فرج‌زاده و عاطفه احمدی از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر، مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در ماده‌ی 66 متر قورباغه، آیناز رضاپور از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر بر سکوی نخست ایستاد. پرستو سیاه‌چشم از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی دوم شد و مبینا حیدری از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی و صبا نصیری از دانشکده‌ی شیمی به‌صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

در ماده‌ی 33 متر پروانه، ثنا ادیمی از دانشکده‌ی فیزیک در جایگاه نخست قرار گرفت. و الهه فرج‌زاده از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر به مقام دوم دست یافت و مطهره قاسمی از دانشکده‌ی علوم طبیعی سوم شد.

در ماده‌ی33 متر مختلط انفرادی، مطهره قاسمی از دانشکده‌ی علوم طبیعی اول شد. پرستو سیاه‌چشم و عفت افتخار از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی شنای دختران نیز دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر، تربیت بدنی و علوم ورزشی، فیزیک، علوم طبیعی، شیمی و مهندسی مکانیک به ترتیب اول تا ششم شدند.

نتایج رشته‌ی دوومیدانی دختران

در رشته‌ی دوومیدانی دختران و در ماده‌ی 100 متر، پریا پرتو افکن از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی به مقام اول دست یافت. اسما محمدی از دانشکده‌ی شیمی دوم شد و آیناز مجیدی از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده‌ی 400 متر، آیناز مجیدی از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی حائز رتبه‌ی نخست شد. حنانه رضایی از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر به مقام دوم دست یافت و اسما محمدی از دانشکده‌ی شیمی نیز مقام سوم را کسب کرد.

در ماده‌ی 1500 متر، پریا پرتو افکن از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی اول شد. هلیا نعمتی از دانشکده‌ی علوم تربیتی و زهرا موسوی از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی دوومیدانی دختران نیز دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی، مهندسی برق و کامپیوتر، علوم تربیتی، شیمی و علوم طبیعی اول تا پنجم شدند و دانشکده‌های علوم ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر و فنی و مهندسی مرند به‌صورت مشترک در رتبه‌ی ششم قرار گرفتند.

نتایج رشته‌ی بدمینتون دختران

در رشته‌ی بدمینتون دختران، زهرا احمدیان از دانشکده‌ی علوم ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر جایگاه نخست را به‌خود اختصاص داد. اسما قلیزاده از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی دوم شد و عسل محمودزاده از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر به مقام سوم دست یافت.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی بدمینتون دختران نیز دانشکده‌های علوم ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر، مهندسی برق و کامپیوتر، تربیت بدنی و علوم ورزشی، علوم طبیعی، مهندسی مکانیک و ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی به ترتیب در جایگاه اول تا ششم قرار گرفتند.

نتایج رشته‌ی کاراته‌ی دختران

در ماده‌ی کاتا (قهوه‌ای و مشکی)، زهرا جعفری از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر به مقام اول دست یافت. سویل قلی‌پور از دانشکده‌ی فنی و مهندسی مرند دوم شد و شادی ساری صراف از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده‌ی کومیته در وزن 53-، معصومه شفیعی از دانشکده‌ی برنامه ریزی و علوم محیطی در رتبه‌ی نخست قرار گرفت. سویل قلی‌پور از دانشکده‌ی فنی و مهندسی مرند به مقام دوم دست یافت و شقایق شجاعی از دانشکده‌‌ی علوم طبیعی سوم شد.

در ماده‌ی کومیته در وزن 53+، کیمیا بصیر از دانشکده‌ی فیزیک اول شد. سحر بنی فاطمه و پریسا رحیمی از دانشکده‌ی علوم طبیعی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی کاراته‌ی دختران نیز دانشکده‌‌ی مهندسی برق و کامپیوتر به مقام نخست دست یافت. دانشکده‌های فیزیک و برنامه ریزی و علوم محیطی به‌صورت مشترک دوم شدند و دانشکده‌های فنی و مهندسی مرند، علوم طبیعی، و مهندسی عمران نیز به ترتیب در جایگاه سوم تا پنجم قرار گرفتند.

نتایج رشته‌ی تکواندوی دختران

در وزن سوم رشته‌ی تکواندو، مهدیه رضایی و الهه جلیل‌پور از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی به ترتیب اول و دوم شدند.

در وزن پنجم، نگین سرخابی از دانشکده‌ی مهندسی عمران در سکوی نخست ایستاد و مبینا ضیائی‌کیا از دانشکده‌ی فیزیک به مقام دوم دست یافت.

در اوزان ششم، هفتم و هشتم نیز به ترتیب ساناز صدرالدینی از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی، محدثه روحی از دانشکده‌ی علوم ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر و مبینا سیدی از دانشکده‌ی فیزیی جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی تکواندوی دختران نیز دانشکده‌‌‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی و فیزیک به ترتیب اول و دوم شدند و دانشکده‌های مهندسی عمران و علوم ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر به مقام سوم مشترک دست یافتند.

نتایج رشته‌ی والیبال دختران

در رشته‌ی والیبال دختران، تیم‌ دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی با ترکیب سمانه مغانی، ملیکا میرزایی، زینب عراقی، نساء صارمی، حنانه وکیلی، راحله شیخی و زهرا فرشادفر موفق به کسب عنوان نخست شد.

دانشکده‌ی فیزیک متشکل از رویا عالیشی، ژیلا علی­پناه، رضوان ابطحی، رها جعفریه، حنانه باژدار، صبا جهانبخش و ساناز رضوی به مقام دوم دست یافت.

دانشکده‌ی علوم ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر نیز با ترکیب الهه حاجی‌زاده، پریا شاکر، نگار صمدی، نیلوفر تقی‌زاده، فاطمه سلطان‌پور، نساء شهریاری و هانیه ریاضی در جایگاه سوم قرار گرفت.

نتایج رشته‌ی فوتسال دختران

در رشته‌ی فوتسال دختران، دانشکده‌ی فیزیک با ترکیب سارا استوار آذر، سحر مهدی‌پور، ثنا مهدی‌پور، مهسا محمودی، مهسا عهدی، مهسا ایمانی، مریم فروغی، ریحانه رهبری و فاطمه بالایی سکوی نخست را به خود اختصاص داد.

دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی با ترکیب ندا فکروند، راضیه اسماعیل‌زاده، مریم اسماعیل‌زاده، سما رحیمیان، ثمین بنابی، عسل ملکی، مریم آبنوس، اعظم موسوی، زینب علیپور و آیناز مجیدی در رتبه‌ی دوم قرار گرفت.

دانشکده‌ی شیمی نیز متشکل از فریبا غفاری، پریا رستم‌زاده، سهیلا پاسبان، رؤیا پاشازاده، زهرا نیک اختر، نگین جاوید، صبا محمودزاده و حنانه امیری حائز رتبه‌ی سوم شد.

نتایج رشته‌ی بسکتبال دختران

در رشته‌ی بسکتبال دختران، دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی با ترکیب صبا راهرو، پریا پرتو افکن، سحر همتی، فاطمه غفاری و سمانه زهر در جایگاه نخست قرار گرفت.

دانشکده‌ی دامپزشکی متشکل از ملیکا محمدی، یاسمین قزلباش، ثنا موسوی و هلیا سرکارات دوم شد.

دانشکده‌ی کشاورزی نیز با ترکیب مبینا آفتابی، فاطمه رضایی، ریحانه ملک‌پور و معصومه نیازی‌فر مقام سوم را به خود اختصاص داد.

نتایج رشته‌ی تیراندازی دختران

در ماده تفنگ بادی، نسرین اشرفی از دانشکده‌ی مهندسی مکانیک به مقام اول دست یافت. محدثه بخشی از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر دوم شد و زینب اعتراف از دانشکده‌ی کشاورزی در سکوی سوم ایستاد.

در ماده تپانچه بادی، ضحی حداد از دانشکده‌ی کشاورزی اول شد. سمیه کیقبادی از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی و صبا منصفی از دانشکده‌ی کشاورزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی تیراندازی دختران نیز دانشکده‌های کشاورزی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، مهندسی برق و کامپیوتر، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، مهندسی مکانیک و فیزیک به ترتیب در جایگاه اول تا ششم قرار گرفتند.

https://tabrizu.ac.ir/images/www/fa/page/editor/2021/1623485356-188cfa53a6ef3231c4e261acc132112e.gif نتایج کلی بخش دختران

در پایان مسابقات بخش دختران، دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی با کسب مجموع 75 امتیاز در رتبه‌ی نخست قرار گرفت. دانشکده‌ی فیزیک با کسب مجموع 49.5 امتیاز دوم شد و دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر با کسب مجموع 46 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

نتایج رشته‌ی شنای پسران

در ماده‌ی 66 متر کرال سینه، دانیال امیدی نیا و علیرضا شادکام از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر به ترتیب اول و دوم شدند و آرین اسکندری از دانشکده‌ی علوم ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر رتبه‌ی سوم را به خود اختصاص داد.

در ماده‌ی 100 متر کرال سینه، عرفان محمدی از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر در سکوی نخست ایستاد. علی فاضلی پایدار از دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت دوم شد و اهوان سیمای از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی به مقام سوم دست یافت.

در ماده‌ی 66 متر قورباغه، صدرا قمردوست از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر حائز رتبه‌ی اول شد. علیرضا  ثروتی گرگری از دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت به مقام دوم دست یافت و آرین اسکندری از دانشکده‌ی علوم ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر رتبه‌ی سوم را به خود اختصاص داد.

در ماده‌ی 100 متر قورباغه، صدرا قمردوست از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر در سکوی نخست ایستاد. علیرضا  ثروتی گرگری از دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت دوم شد و آرین اسکندری از دانشکده‌ی علوم ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر به مقام سوم دست یافت.

در ماده‌ی 66 متر کرال پشت، محمدصادق محمدی از دانشکده‌ی مهندسی مکانیک رتبه‌ی اول را به خود اختصاص داد. دانیال امیدی نیا از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر به مقام دوم دست یافت و اهوان سیمای از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی در رتبه‌ی سوم قرار گرفت.

در ماده‌ی 66 متر پروانه، عرفان محمدی از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر در سکوی نخست ایستاد. علی فاضلی پایدار و عارف رهبر قاضی هردو از دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی شنای پسران نیز دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر، اقتصاد و مدیریت، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، علوم ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر، مهندسی مکانیک و دامپزشکی به ترتیب در جایگاه اول تا ششم قرار گرفتند.

نتایج رشته‌ی دوومیدانی پسران

در رشته‌ی دوومیدانی پسران و در ماده‌ی 100 متر، حسین مجیدی از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی به مقام اول دست یافت. عرفان عبدی از دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر و حسین اعظمی از دانشکده‌ی دامپزشکی به‌صورت مشترک دوم شدند و دلسوز همتی از دانشکده‌ی ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده‌ی 400 متر، رضا عزیزپور از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی حائز رتبه‌ی نخست شد. هادی گوزل‌زاده از دانشکده‌ی مهندسی مکانیک به مقام دوم دست یافت و دلسوز همتی از دانشکده‌ی ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی مقام سوم را کسب کرد.

در ماده‌ی 1500 متر، حسین مجیدی از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی اول شد. هومن پورعباس و امیرحسین سیادتی هردو از دانشکده‌ی علوم طبیعی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده‌ی پرش طول، هومن پورعباس از دانشکده‌ی علوم طبیعی در رتبه‌ی نخست ایستاد. معین نوری و رضا حسینی اقدم هردو از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در ماده‌ی پرتاب وزنه، علی احمدپور از دانشکده‌ی مهندسی عمران اول شد و سعید رضوان‌دوست و سروش عزی هردو از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی دوم و سوم شدند.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی دوومیدانی پسران نیز دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی، علوم طبیعی، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، مهندسی مکانیک، دامپزشکی و مهندسی عمران به ترتیب اول تا ششم شدند.

نتایج رشته‌ی بدمینتون پسران

در رشته‌ی بدمینتون پسران، مهریار میرزایی از دانشکده‌ی مهندسی مکانیک جایگاه نخست را به‌خود اختصاص داد. محمد سادات حسینیان از دانشکده‌ی مهندسی عمران دوم شد و رضا غریبانی مقدم نژاد  از دانشکده‌ی کشاورزی به مقام سوم دست یافت.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی بدمینتون دختران نیز دانشکده‌های مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، کشاورزی و مهندسی برق و کامپیوتر به ترتیب در جایگاه اول تا چهارم قرار گرفتند.

نتایج رشته‌ی کشتی آزاد پسران

در وزن 57 کیلوگرم، محمد قلیزاده از دانشکده‌ی دامپزشکی به مقام اول دست یافت. محمدامین محمودی از دانشکده‌ی کشاورزی دوم شد و فرحان کرامت از دانشکده‌ی حقوق و علوم اجتماعی در در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن 61 کیلوگرم، امیرمحمد ملکی از دانشکده‌ی الهیات و علوم اسلامی در رتبه‌ی نخست قرار گرفت و سیدعلی اصغر قریشی از دانشکده‌ی مهندسی مکانیک به مقام دوم دست یافت.

در وزن 65 کیلوگرم، محمد رسول‌زاده از دانشکده‌ی فنی و مهندسی مرند اول شد و نیما تکریمی از دانشکده‌ی مهندسی مکانیک در جایگاه دوم قرار گرفت.

در وزن 70 کیلوگرم، سهیل روحی خسروشاهی از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی به مقام نخست دست یافت و علیرضا نظری از دانشکده‌ی فنی و مهندسی مرند دوم شد.

در وزن 79 کیلوگرم، حسین پوراعقتاد از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی اول شد و علی سودملی از دانشکده‌ی مهندسی مکانیک به مقام دوم دست یافت.

در وزن 86 کیلوگرم، مسعود زرین از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی اول شد.

در وزن 92 کیلوگرم، میلاد مذنب خدایی از دانشکده‌ی مهندسی عمران به مقام نخست دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم، آیدین مرزبان از دانشکده‌ی علوم طبیعی در جایگاه نخست قرار گرفت.

در وزن 125 کیلوگرم، امین برزگر از دانشکده‌ی ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و محمد نصیری از دانشکده‌ی مهندسی عمران به ترتیب اول و دوم شدند.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی کشتی آزاد پسران نیز دانشکده‌های مهندسی مکانیک، تربیت بدنی و علوم ورزشی، فنی و مهندسی مرند، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، الهیات و علوم اسلامی و دامپزشکی به ترتیب در جایگاه اول تا ششم قرار گرفتند.

نتایج رشته‌ی کشتی فرنگی پسران

در وزن 63 کیلوگرم، سعدی زارعی از دانشکده‌ی فنی و مهندسی مرند به مقام اول دست یافت.

در وزن 67 کیلوگرم، امیررضا دارند از دانشکده‌ی مهندسی مکانیک در رتبه‌ی نخست قرار گرفت و امیرحسن حیدری از دانشکده‌ی فنی و مهندسی مرند به مقام دوم دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم، رامین مرادزاده از دانشکده‌ی فنی و مهندسی مرند اول شد.

در وزن 82 کیلوگرم، سعید امیرحسین زاده از دانشکده‌ی دامپزشکی به مقام نخست دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم، مهدی جودی از دانشکده‌ی کشاورزی اول شد.

در وزن 130 کیلوگرم، نعیم اکرامی از دانشکده‌ی شیمی در جایگاه نخست قرار گرفت و یونس محمدپور غربی از دانشکده‌ی علوم تربیتی و روانشناسی دوم شد.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی کشتی آزاد پسران نیز دانشکده‌های شیمی، مهندسی مکانیک، علوم تربیتی و روانشناسی، فنی و مهندسی مرند، دامپزشکی و کشاورزی به ترتیب در جایگاه اول تا ششم قرار گرفتند.

نتایج رشته‌ی والیبال پسران

در رشته‌ی والیبال پسران، دانشکده‌ی مهندسی مکانیک با ترکیب ابراهیم صبحی، علی رضازاده، رضا عبدی، امیرحسین خادم، اشکان کارگزاری، الیاس برهمند علی بیرامی موفق به کسب عنوان نخست شد.

دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی متشکل از رحیم نجفی، مرتضی نوری، مجتبی مسگری، عرفان کیانی، حسین پوراعتقاد، سجاد قربانزاده و علی عباس‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دانشکده‌ی مهندسی عمران نیز با ترکیب امیر حسن‌‌زاده، سینا عباسی، احسان پوردهقان، محمدامین مولایی، علی حمدالهی، مهدی رزاقی و سینا نجمی در جایگاه سوم قرار گرفت.

نتایج رشته‌ی فوتسال پسران

در رشته‌ی فوتسال پسران، دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر با ترکیب محمد مال اندیش، ساعد علیلو، امیررضا شعبانی، سینا مجلل، مسعود بهنام، مصطفی زینال‎‌زاده، علی اصغر زارعی، ابراهیم سلطانی، علی قهرمانی و مبین عبدالهی سکوی نخست را به خود اختصاص داد.

دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی با ترکیب سروش عزی، معین نوری، محمد خفاف، علی یوسفی، مجید عبدی، سهیل شهبازی، احسان قلیزاده، حسین مجیدی، امیروفادار و امیرحسین حسین‌پور در رتبه‌ی دوم قرار گرفت.

دانشکده‌ی برنامه ریزی و علوم محیطی نیز متشکل از علی کوشش وطن، مهدی داداشی، سیروان عبدالهی، یوسف نادرپور، امیرحسام یوسفی، یاشار رهبر، سجاد رضاپور، افشین پگاه، موسی واعظی و نیما سراج رضایی حائز رتبه‌ی سوم شد.

نتایج رشته‌ی تیراندازی پسران

در ماده تفنگ بادی، کیوان عباس علیزاده از دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت به مقام اول دست یافت. سالار قنبری از دانشکده‌ی دامپزشکی دوم شد و محمد امین تقی‌پور از دانشکده‌ی حقوق و علوم اجتماعی در سکوی سوم ایستاد.

در ماده تپانچه بادی، سید پدرام دانشور از دانشکده‌ی علوم طبیعی اول شد. هیوا عزیزی از دانشکده‌ی مهندسی مکانیک و محمدرضا اکبری از دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش نتایج تیمی رشته‌ی تیراندازی دختران نیز دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی، علوم طبیعی، مهندسی برق و کامپیوتر، حقوق و علوم اجتماعی، کشاورزی اهر و کشاورزی به ترتیب در جایگاه اول تا ششم قرار گرفتند.

نتایج رشته‌ی بسکتبال پسران

در رشته‌ی بسکتبال پسران، دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی با ترکیب مهدی محمدی نامور، متین فرهمند، امیررضا محمدخانی، موسی تقوی و محراب حیدری در جایگاه نخست قرار گرفت.

دانشکده‌ی مهندسی عمران متشکل از علی اسدیان پور، پویان بیک آیین، میرسهند صفوی، سید علی عباس موسوی و فربد روشنی دوم شد.

دانشکده‌ی مهندسی مکانیک نیز با ترکیب آریان محمد شریفی، محمدصالح معدنی، علی فرزین، رضا ساجدی ومحمدرضا فرهادی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

https://tabrizu.ac.ir/images/www/fa/page/editor/2021/1623485356-188cfa53a6ef3231c4e261acc132112e.gif نتایج کلی بخش پسران

در پایان مسابقات بخش پسران، دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی با کسب مجموع 65 امتیاز در رتبه‌ی نخست قرار گرفت. دانشکده‌ی مهندسی مکانیک با کسب مجموع 61 امتیاز دوم شد و دانشکده‌ی مهندسی عمران با کسب مجموع 38 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.


( ۷ )

نظر شما :