سخنرانی های علمی مختلف در دانشکده شیمی دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۸۶۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۷۸۰

 

به مناسبت هفته پژوهش، سخنرانی های علمی با محوریت(آموزش مهارتهای کاربردی شیمی در تدوین دانش فنی محصولات شیمیایی، شیمی در اشل میکرومایع و فرایند تشکیل شرکتهای دانش بنیان در حوزه شیمی) در تالار کیمیا دانشکده شیمی دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، اولین سخنرانی علمی این دانشکده درباره آموزش مهارت های کاربردی شیمی در تدوین دانش فنی محصولات شیمیایی بود که با حضور و ارایه مهندس محمود احمدی مدیر شرکت فناور هادی بنیان شیمی - دانشجوی دکترای شیمی آلی برگزار شد.
وی در این سخنرانی علمی مواردی از نحوه کار با موضوعات صنعتی و نحوه ورود دانشجویان به حوزه فعالیت‌های صنعتی ارائه کرد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.
شیمی در اشل میکرومایع موضوع دیگر سخنرانی علمی این دانشکده بود که در این سخنرانی دکتر محمد حسین سرورالدین،استاد شیمی تجزیه آخرین دستاوردها و فعالیت‌های پژوهشی خود را در زمینه میکرومایع و کارهای تجزیه ای در اشل های میکرو ارائه نمود و نمونه های تهیه شده را به دانشجویان نشان داد و همچنین از دو کتاب وی که اخیرا چاپ شده رونمایی شد.
در سخنرانی علمی سوم دکتر علی پورزیاد سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه تبریز در خصوص نحوه تشکیل شرکت‌های دانش بنیان در حوزه شیمی اطلاعات جامع و کاملی به دانشجویان و همچنین همکاران دانشکده ارائه کرد و از آنجایی که این مورد در راستای شعار سال هم بود، استقبال خوبی بعمل آمد.

 


( ۲ )

نظر شما :