کارگاه آموزشی آشنایی با کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و انتشارات دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۱ کد : ۱۸۵۲۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۵۳

 

کارگاه آموزشی آشنایی با کتابخانه و منابع و پایگاه های اطلاعاتی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و انتشارات دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه  تبریز، این کارگاه آموزشی که به مدت چهار روز به مناسبت هفته کتاب و به منظور معرفی سرویس ها و خدمات کتابخانه مرکزی، به دانشجویان ورودی های جدید و تمامی علاقمندان، کارگاه های آموزشی آشنایی با کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه در سالن همایش کتابخانه مرکزی برگزار گردید. در این کارگاه های آموزشی جمعی از دانشجویان تمامی رشته ها اعم از رشته های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و کشاورزی و دامپزشکی دانشگاه و همچنین واحدهای تابعه دانشگاه، با کتابخانه و منابع و پایگاه های اطلاعاتی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و انتشارات دانشگاه تبریز آشنا شدند.
این کارگاه های آموزشی با تدریس صابر صدقی در محورهای نحوه عضویت در کتابخانه مرکزی و کتابخانه های دانشگاه و امانت گرفتن کتاب، آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی داخلی و بین المللی اشتراکی دانشگاه اعم از پایگاه تامین منابع علمی مگاپیپر، شیوه دسترسی مستقیم به پایگاه های اطلاعاتی معتبر بین المللی از طریق مرورگر درنا، نحوه دسترسی به پایگاه های مشابهت یاب iThenticate و Gramarly و همچنین آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی فارسی اشتراکی قابل دسترس در داخل و خارج از دانشگاه برای کاربران دانشگاه برگزار شد.


نظر شما :