بیست و ششمین جشنواره ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز برگزار می شود

۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۱ کد : ۱۸۵۰۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۸۱

 

بیست و ششمین جشنواره ورزشی بین دانشکده ای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز دراین دانشگاه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدرسول خدادادی مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز در نشست هم اندیشی مسئولان ورزشی دانشکده ها با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش دانشجویان، کارکنان و اساتید گفت: بعد از همه گیری کرونا دانشگاه تبریز با مشارکت، همکاری و همدلی همه دانشگاهیان پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که بزرگترین رویداد ورزشی کشورمان بود، با اقتدار و موفقیت برگزار نمود.
وی افزود: برگزاری این رویداد بزرگ و مهم ورزشی در دانشگاه تبریز بعد از کرونا موجب شور، نشاط و شادابی دانشجویان در دانشگاه ها شد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه این مدیریت فراهم کردن زیرساخت های لازم و تدوین و برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های ورزشی در رشته های مختلف برای دانشجویان و دیگر کارکنان دانشگاه است، تصریح کرد: با ساماندهی، برنامه ریزی و تکمیل برخی زیرساخت ها سعی شده بسترهای لازم برای توسعه فعالیت های ورزشی برای همه دانشگاهیان دانشگاه تبریزفراهم شود.  دکتر خدادادی اضافه کرد: ما باید در حد توان با همکاری و مشارکت همدیگر فضای امن و راحتی را برای فعالیت ورزشی دانشگاهیان فراهم کنیم.
وی در ادامه افزود: برگزاری جشنواره ورزشی بین دانشکده ای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز، بهترین فرصت برای جذب دانشجویان برای فعالیت های ورزشی و استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی است.
برپایه همین گزارش، بیست و ششمین جشنواره ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز طبق روال سال‌های پیش با هدف گسترش فرهنگ حرکت و ورزش جهت افزایش نشاط عمومی در بین دانشجویان و جذب و مشارکت در برنامه‌های سازنده و فعالیت‌های فراگیر ورزشی برای تقویت روحیه، ایجاد شور و نشاط و شادابی و همچنین توسعه فعالیت‌های ورزشی و رقابت‌های سالم بین دانشکده ها در مجموعه‌های ورزشی استادیوم و ژیمنازیوم دانشگاه برگزار خواهد شد.
یادآور می شود: تربیت بدنی دانشگاه تبریز با هدف کلان توسعه و گسترش ورزش در میان اقشار دانشگاهیان تلاش خود را مصروف این داشته است که با برنامه ریزی دقیق و اجرای منظم برنامه های تدوین شده، استعداد سرشار و توان بالقوه قشر جوان دانشجویان را در مسیر تعالی و شکوفایی قرار دهد.

 


( ۵ )

نظر شما :