توسط رئیس دانشگاه تبریز انجام شد؛

تجلیل از دانشجوی مدال آور دانشگاه تبریز در المپیاد ورزشی دانشجویان ایثارگران

۰۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۸ کد : ۱۸۴۸۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۴۸

 

لیلا اسعدی، دانشجوی مدال آور دانشگاه تبریز در المپیاد ورزشی دانشجویان ایثارگران توسط رئیس دانشگاه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حضور پرشور دانشجویان شاهد و ایثارگر در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و ... دانشگاه‌ها، اظهار کرد: حضور در فعالیت‌های فوق برنامه از جمله المپیادهای ورزشی موجب ایجاد نشاط و شادابی در دانشجویان شده و دانشگاه‌ها نیز باید در این مسیر حمایت لازم را از دانشجویان از جمله تامین مربی و امکانات ورزشی، انجام دهد.

حجت الاسلام رحیم همزبان رئیس امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تبریز نیز طی سخنانی گفت: موفقیت دانشجویان شاهد و ایثارگر در رویدادهایی چون المپیادهای ورزشی، نشان‌دهنده‌ی استعداد بالای این دانشجویان است و انتظار ما از مسئولین دانشگاه این است که حمایت‌های لازم را از این دانشجویان انجام دهند.

وی ادامه داد: جا دارد تقدیر ویژه‌ای از این دانشجوی عزیز داشته باشیم که با چادر و حجاب کامل در این مسابقات شرکت کرده و مدال ارزشمند طلا را برای دانشگاه تبریز به ارمغان آورد.

براساس این گزارش؛ لیلا اسعدی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی علوم ورزشی و تربیت بدنی گرایش فیزیولوژی کاربردی در سومین المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر که به میزبانی دانشگاه اصفهان موفق به کسب مدال طلا در رشته‌ی تنیس روی میز شده بود که از سوی رئیس دانشگاه تبریز مورد تقدیر قرار گرفت.

یادآور می شود؛ سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان ایثارگر دانشگاه تبریز در این دوره از مسابقات، حبیبه ناصح بود.

 


( ۲ )

نظر شما :