از سوی استاندارآذربایجان شرقی انجام شد؛

انتخاب مدیریت روابط عمومی دانشگاه تبریز به‌عنوان یکی از مدیریت‌های فعال در آذربایجان شرقی

۲۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۴ کد : ۱۸۴۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۰

 

دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، مدیریت روابط عمومی دانشگاه تبریز را به‌عنوان یکی از مدیران فعال در آذربایجان شرقی انتخاب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در متن نامه استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیر روابط عمومی دانشگاه آمده است:

«امروزه با گسترش فناوری‌های نوین و اهمیت فزاینده‌ی بسترهای ارتباطی، روابط عمومی‌ و اطلاع‌رسانی به‌عنوان عنصر اثرگذار و راهبردی در ارتقاء سازمانی شناخته می‌شود.

مهم‌ترین کارکرد روابط عمومی‌ها، بیان حقایق و تبیین مجاهدانه‌ی آن‌ها در جهت افزایش سرمایه‌ی اجتماعی و اعتماد عمومی به‌عنوان عامل شتاب دهنده‌ی پیشرفت کشور است.

در یک سال اخیر که دولت مردمی سیزدهم با رویکرد گره‌گشایی از کار مردم بر اصل شفافیت، صداقت و پاسخگویی در برابر افکار عمومی تاکید دارد؛ شاهد تلاش‌های مخلصانه کارگزارانی چون جنابعالی در این زمینه و موفقیت‌های خوبی برای بهبود سازوکارهای ارتباطی، جلب مشارکت آحاد مردم، به‌تصویر کشیدن دستاوردهای خدمت رسانی و تنویر افکار عمومی در آذربایجان‌شرقی بوده‌ایم.

با توجه به انتخاب شما توسط دبیرخانه‌ی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به‌عنوان یکی از فعالان منتخب استان در این زمینه طی یک سال گذشته، از مسئولیت‌پذیری و حسن انجام وظیفه‌ی جنابعالی قدردانی می‌کنم و دوام توفیقات‌تان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 


( ۱ )

نظر شما :