انتصاب مشاورجدید رئیس دانشگاه تبریز در امور بانوان

۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۰ کد : ۱۸۳۶۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۹۲

 

با حکم رئیس دانشگاه تبریز، مشاورجدید رئیس دانشگاه تبریز در امور بانوان این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده، طی حکمی دکتر هانیه محجل شجاء، را به سمت مشاوررئیس دانشگاه تبریز در امور بانوان منصوب کرد.

 در حکم انتصاب وی، آمده است: نظر به مراتب تعهد، ایمان و سوابق ارزنده آن همکار محترم در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و لزوم ایجاد انسجام و هماهنگی هر چه بیشتر در امور مربوط به بانوان محترم دانشگاه، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان « مشاوررئیس دانشگاه تبریز در امور بانوان» منصوب می شوید. امید است با تکیه بر درایت و توانایی هایی خویش در نظم بخشی و ارتقاء امور مربوط به بانوان دانشگاه در راستای اهداف و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

برپایه همین گزارش، رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه‌ای جداگانه‌ای از خدمات دکتر لیلا خازینی که پیش از این مشاور رئیس دانشگاه تبریز در امور بانوان را برعهده داشت، قدردانی کرد.

لازم به ذکر است؛ دکتر هانیه محجل شجاء، استادیار دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز است. وی فارغ التحصیل رشته ریست شناسی سلولی مولکولی از دانشگاه استراسبورگ فرانسه در سال ۱۳۸۹است، انتخاب بانوی نمونه دانشگاه در سال ۱۳۹۲، چاپ ۹ مقاله ISI در ژورنالهای معتبر بین المللی و ۲۰ مقاله علمی پژوهشی داخلی، شرکت و ارایه ۲۴ مقاله در کنفرانس داخلی و ۴ مقاله  درکنفرانس خارجی، راهنمایی بیش از ۳۰ پایان نامه در مقطع ارشد و ۴ رساله دکترای، همکاری با دانشگاه سن پترزبورگ روسیه و اعزام دانشجوی دکترا برای فرصت مطالعاتی و ... از جمله سوابق اجرایی و علمی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است.


( ۶ )

نظر شما :