آیین تودیع و معارفه اعضای جدید و قدیم شورای کارکنان دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۷ کد : ۱۸۲۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۹۶۹

 

آیین تودیع و معارفه اعضای جدید و قدیم شورای کارکنان دانشگاه تبریز، با حضور رییس این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز، در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های اعضای شورای کارکنان این دانشگاه گفت: این شورا نقش مهم و تاثیرگذاری در انعکاس و حل مشکلات، ارتقاء منزلت، امنیت شغلی و ایجاد زمینه های مشارکت و همکاری کارکنان در پیشبرد اهداف کلان دانشگاه در بخش های مختلف دارد.
وی درادامه با بیان بر اینکه برای رسیدن به رشد و تعالی دانشگاه در حوزه های مختلف، همکاری، وحدت و برادری همه اعضای جامعه دانشگاهی اعم از کارکنان، اساتید و دانشجویان ضروری است، یادآور شد: دانشگاه امانتی گرانبها که به دست ما مسئولان، کارکنان، اساتید و دانشجویان و دیگر اعضای آن سپرده شده است و از این رو باید در پیشبرد و تعالی اهداف آن باید همگان تلاش کنند.     
رییس دانشگاه تبریز، در بخش دیگر سخنان خود از شورای کارکنان این دانشگاه خواست به طور جدی پیگر مطالبات و خواسته های کارکنان باشند.
لازم به ذکر است، دراین آیین همچنین عبدی رییس سابق شورای مرکزی کارکنان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوره قبلی ارایه کرد و رئیسی فررییس جدید شورای مرکزی کارکنان دانشگاه تبریزهم با ارایه برخی خواسته ها و مطالبات کارکنان به برنامه های جدید این شورا پرداخت.    
بر پایه همین گزارش؛ با آغاز بکار نهمین دوره شورای عمومی کارکنان دانشگاه تبریز که با حضور نمایندگان واحدها و دانشکده ها برگزار شد، در نخستین جلسه از این دوره از شورا و با برگزاری انتخابات، مهندس آیدین یدرنجی به عنوان دبیر و دکتر رضا عظیم آذری به عنوان منشی شورای عمومی دانشگاه تبریز انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش و در دومین جلسه شورای عمومی نیز با انجام  رأی‌گیری، محمود آسوده‌خیال، سیدرضا رئیسی‌فر، رسول پرویزی ، مهدی هادی، مهندس بهروز بیرام‌زاده، حسن مهین حسین نیا ، یعقوب لطفی به عنوان اعضای اصلی و نسرین رفیعی،  محمد شاهرودی و علیرضا نجات به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل اول تا سوم شورای مرکزی مشخص شدند.  
همچنین بر اساس انتخابات داخلی شورای مرکزی سیدرضا رئیسی فر به عنوان رییس شورای مرکزی و رسول پرویزی به عنوان دبیر شورای مرکزی دانشگاه تبریز انتخاب شدند.


( ۲ )

نظر شما :