گزارشی از سفر دو روزه‌ی مدیر و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه تبریز به تهران؛

دیدار با رئیس مرکز مطالعات نیروی دریایی ارتش/ بازدید از امکانات شبکه تلویزیونی اینترنتی دانشگاه تهران و شبکه سحر

۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۳ کد : ۱۸۲۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۰۲

 

مدیر و کارشناسان مدیریت روابط عمومی دانشگاه تبریز در جریان سفر دو روزه به تهران از قسمت‌های مختلف روابط عمومی دانشگاه تهران و شبکه‌ی بین المللی سحر بازدید و با رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آئین نامه‌های رزمی نیروی دریایی ارتش دیدار کردند.

 

دیدار از امکانات شبکه‌ی تلویزیونی اینترنتی دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در دیدار جواد حقیقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز و نیما شایان سرپرست روابط عمومی دانشگاه تهران ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و انتقال تجربه بین دو طرف، بر تشکیل جلسات مشترک جهت پیشبرد اهداف دو دانشگاه تاکید شد.

مدیر و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه تبریز در این دیدار همچنین از امکانات و قسمت‌های مختلف شبکه‌ی تلویزیونی اینترنتی دانشگاه تهران بازدید کردند.

 

پیشبرد اهداف و گسترس همکاری‌ بین دانشگاه تبریز و نیروی دریایی ارتش

در ادامه‌ی این سفر، جواد حقیقیان، نماینده دانشگاه تبریز ضمن حضور در مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آئین نامه‌های رزمی نیروی دریایی ارتش، با ناخدایکم دکتر جواد داداش‌زاده رئیس این مرکز، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، دو طرف ضمن بررسی ابعاد جدید همکاری و گسترش روابط علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی بین دانشگاه تبریز و نیروی دریایی ارتش، بر پیشبرد اهداف و اجرایی شدن تفاهم‌نامه امضا شده بین دانشگاه تبریز و نیروی دریایی ارتش، تاکید کردند.

همچنین مقرر شد پیش‌نویس گسترش همکاری و ارتباطات بین دانشگاه تبریز و نیروی دریایی ارتش از سوی دو طرف تهیه شده و به امضاء امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و دکتر نصراله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز برسد.

 

بررسی سازوکارهای همکاری بین دانشگاه تبریز و شبکه بین‌المللی سحر

همچنین در ادامه‌ی این سفر، جلسه‌ای با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز و مسئولین شبکه‌ی بین المللی سحر برگزار و ضرورت بهره‌مندی از تجارب این شبکه در راستای بحث تولید محتوا تاکید شد. مسئولین شبکه‌ی بین المللی سحر نیز آمادگی خود را برای کمک به راه‌اندازی شبکه‌ی تلویزیونی اینترنتی دانشگاه تبریز اعلام کردند.

استفاده‌ از ظرفیت دانشجویان دانشگاه تبریز در موضوعات برون مرزی از جمله قفقاز، گسترش پهنای شبکه‌ی سحر در استان تاکید و امضای تفاهم‌نامه بین این شبکه و دانشگاه تبریز از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 


( ۲ )

نظر شما :