حمایت دانشگاه تبریز از حضور اساتید در دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX

۱۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۸ کد : ۱۸۲۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۵

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، از حمایت دانشگاه تبریز برای حضور اساتید این دانشگاه در دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX در تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر جلال شیری با اعلام این خبر گفت: دانشگاه تبریز مسئولیت زون نوآوری و فن آوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته را بر عهده دارد و از این رو با عنایت به جایگاه این نمایشگاه ملی فناورانه در استان و کشور از حضور اساتید دانشگاه تبریز در این نمایشگاه، حمایت مالی به عمل خواهد آورد.

وی اضافه کرد: همچنین در این راستا جهت حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز نیز تسهیلاتی توسط این معاونت پیش بینی شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز تاکید کرد: حضور در این نمایشگاه ملی جهت معرفی ایده های فناورانه اساتید و دانشجویان آنها، با توجه به شعار سال، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، فرصت ارزشمندی جهت آشنایی با سایر بازیگران مهم زیست بوم علم و فناوری استان و کشور و همچنین جذب سرمایه گذار و مشتری محصول و خدمات است.

لازم به ذکراست؛ زمان ثبت نام در این نمایشگاه تا 20 مهرماه سال جاری اعلام شده و اطلاعات تکمیلی این نمایشگاه در تارنمای رسمی این نمایشگاه به آدرس rinotex.ir موجود بوده و دبیرخانه ثبت نام برای اساتید دانشگاه تبریز در پردیس علم و فناوری این دانشگاه مستقر است و همکاران جهت هماهنگی های بیشتر با شماره داخلی 2992 می توانند، تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (RINOTEX2022)  در پنج بخش( ۱ . ایده های فناورانه ( طرح های استارتاپی) ۲ . توسعه و تجاری سازی فناوری ۳ . فروش محصولات و خدمات داش بنیان ۴ . خدمات تجاری سازی و مشاوره (ویژه شرکت ها، سازمان ها و نهادهای حمایتی) ۵ . نیازمندی های فناورانه) با حضور شرکت های دانش بنیان، واحدهای فناور، حامی های مالی، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران و کارگزاران فناوری استان و کشور از تاریخ ۲ الی ۶ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :