دوره آموزشی بدو خدمت برای نیروهای شرکتی ایثارگر و همکاران جدید الاستخدام در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۶ کد : ۱۸۲۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۸۵۱

 


کلاس حضوری دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت برای نیروهای شرکتی ایثارگر و همکاران جدید الاستخدام در دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت برای نیروهای شرکتی ایثارگر و همکاران جدید الاستخدام با حضور دکتر رضا محمدی معاون پشتیبانی و توسعه منابع، دکتر صمد رحیمی اقدم مدیر‌منابع‌انسانی ، اداری و پشتیبانی و رضــا دهـقانی معاون بودجــه، تشــکیلات، تحــول اداری و بــهره وری دانشگاه تبریز برگزار شد.
دکتر رضا محمدی معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز در این دوره ضمن تبریک به استخدام نیروهای شرکتی ایثارگر و همکاران جدید الاستخدام این دانشگاه گفت: دانشگاه تبریز دومین دانشگاه قدیمی بعد از دانشگاه تهران و دانشگاه جامع و برتر کشورمان است و از این رو ما افتخار می کنیم در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه اعضای هیات علمی، کارکنان( یاوران علمی) و دانشجویان سه رکن اصلی دانشگاه هستند، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف برنامه های کلان دانشگاه؛ وجود، همدلی، وحدت و همکاری هر یک از این رکن ها ضروری است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز دربخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: در تیم مدیریتی جدید دانشگاه، نه هیات علمی سالاری و نه کارمند سالاری مطرح است، بلکه نگاه کلان ما، بر اساس شایسته سالاری، تعهد و تخصص افراد و خدا محوری و قانون مداری است.
دکتر صمد رحیمی اقدم مدیر‌منابع‌انسانی ، اداری و پشتیبانی و رضــا دهـقانی معاون بودجــه، تشــکیلات، تحــول اداری و بــهره وری دانشگاه تبریز نیز در این دوره درسخنانی با تشریح ساختار کلی دانشگاه در حوزه های مختلف در ادامه به نقش و وظایف کارمندان در قبال سازمان، وظایف مدیران سازمان ها، رفتارهای انسانی در سازمان و ... پرداختند.
در این جلسه همچنین معاون پشتیبانی و توسعه منابع، مدیر‌منابع‌انسانی ، اداری و پشتیبانی و معاون بودجــه، تشــکیلات، تحــول اداری و بــهره وری دانشگاه تبریز به برخی پرسش شرکت کنندگان در بخش های مختلف پاسخ دادند.
بر پایه همین گزارش؛ این دوره با شرکت 59 نفر با مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر و به اسناد بخشنامه شماره 200/ 26680 مورخ 20/10/1390 معاون توسعه مدیریت و سرمایه رییس جمهور برگزار و ازالزامات صدور حکم رسمی قطعی بوده است و مجوز برگزاری این دوره نیز در راستای مصوبات شورای راهبری آموزش اعضای غیر هیات علمی دانشگاه تبریز صورت گرفته است.

 


( ۴ )

نظر شما :