بررسی راهکارهای گسترش همکاری مشترک دانشگاه تبریز با سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی

۱۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸ کد : ۱۸۲۰۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۲۳

 

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی و هیات همراه وی در دیدار با رئیس دانشگاه تبریز؛ راه های توسعه همکاری مشترک در بخش های مختلف را به میزبانی دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده  رئیس دانشگاه تبریز دردیداربا علی اصغر فاتحی فر سرپرست جدید سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، ضمن تبریک این انتصاب شایسته، گفت: دانشگاه تبریز با سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی تعاملات و همکاری های مشترک زیادی در حوزه های مختلف داشته و دارد که امیدواریم با تیم مدیریتی جدید این روند  رو به گسترش بیشتر در راستای حل مشکلات جامعه و نیاز مردم شتاب بیشتری بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای مولد مبارک انقلاب است، تصریح کرد: این نهاد انقلابی با ماهیت حرکت جهادی و با برخورداراز نیروهای متعهد، مومن، انقلابی  و کارآمد منشأ خدمات ارزنده ای برای کشورمان بوده است.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی با به کارگیری نخبگان و افراد متخصص دانشگاهی، انقلابی و متعهد و به خصوص با نیاز سنجی می تواند، بخشی از عمده مشکلات جامعه را در بخش های مختلف برطرف نمایید.

رئیس دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: این دانشگاه آماده توسعه همکاری مشترک با دیگر دستگاه و سازمان و به ویژه با جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی است و در این خصوص در حد توان از این نهاد انقلابی در حوزه های مختلف حمایت و پشتیبانی های لازم را انجام خواهد داد.

علی اصغر فاتحی فر سرپرست جدید سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، نیز در این آیین ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی های دانشگاه تبریز از این سازمان گفت: تیم مدیریتی جدید این سازمان با خلاقیت و نوآوری و با تامل بیشتر و همچنین با برنامه ریزی و تدوین برنامه های کلان همکاری مشترک با دانشگاه تبریز را در زمینه های مختلف گسترش خواهد داد.  


نظر شما :