افتتاح سالن شهدای دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۸ کد : ۱۸۱۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۷۱

 


سالن شهدای دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز، امروز با حضور حسن پور مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری و جمعی از مدیران، اساتید و کارکنان دانشکده کشاورزی این دانشگاه افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این سالن در مساحت و فضای 80 متر مربع با هزینه 300 میلیون تومان برای برگزاری جلسات و استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی به بهره برداری رسید.
دکتر جلیل شفق کلوانق، رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز  پیش از افتتاح این سالن در جلسه ای با حضور جمعی از اعضای هیات علمی این دانشکده گفت: امروز آسایش، اقتدار و امنیت کشورمان به خاطر خون شهدا بوده است و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
لازم به ذکر است؛ دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز پس از دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران از لحاظ قدمت دومین مرکز آموزش عالی در زمینه کشاورزی است که در سال ۱۳۳۴ تاسیس یافت و با ۶۱ نفر دانشجو فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر با دوازده گروه آموزشی(مهندسی آب، اقتصاد کشاورزی، باغبانی، علوم و مهندسی خاک، اکوفیزیولوژی گیاهی، به نژادی و بیوتکنولوژی گیاهی، علوم دامی، علوم و صنایع غذایی، مهندسی فضای سبز، گیاهپزشکی، ترویج و توسعه روستایی و ماشین‌های کشاورزی) مشغول به فعالیت است.


( ۱۰ )

نظر شما :