انتصاب رییس جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه

۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۱ کد : ۱۷۹۶۴ اخبار
تعداد بازدید:۹۶۰

 


با حکم رییس دانشگاه تبریز، رییس جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه منصوب شد.
دکتر صفر نصراله زاده، طی حکمی دکتر رسول اسمعیل نژاد را به سمت رییس جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه (از واحدهای اقماری دانشگاه تبریز) منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در حکم وی آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده  آن همکار محترم و با استناد به مفاد ماده ۶ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، برای مدت دو سال به عنوان« سرپرست دانشکده فنی و مهندسی میانه» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.
لازم به ذکر است؛ دکتر رسول اسمعیل نژاد دانش آموخته دکترای مهندسی مکانیک و عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز (دانشکده فنی و مهندسی میانه) و استاد مشاور استعدادهای درخشان دانشکده می باشد.
یادآور می شود: رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه‌ای جداگانه‌ای از خدمات دکتر رضا عبدی که پیش از این ریاست دانشکده فنی و مهندسی میانه را بر عهده داشت، قدردانی کرد.
بر پایه همین گزارش؛ دانشکده فنی و مهندسی میانه در سال 1390 شروع به انجام فعایت آموزشی نموده است. در ابتدا این دانشکده در رشته کارشناسی مهندسی مکانیک اقدام به پذیرش دانشجو نمود و اکنون در چهار رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد.


( ۴ )

نظر شما :