تجلیل از آزادگان دانشگاه تبریز

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۷ کد : ۱۷۹۵۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۴


در مراسمی به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی؛ از آزادگان دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصرالله زاده، رییس دانشگاه تبریز، در این آیین ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی روزهای فراموش نشدنی برای ملت ایران و به خصوص برای شما آزادگان عزیز بوده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دوران 8 سال دفاع مقدس سند افتخار و عزت ایران اسلامی است، تصریح کرد: امروز امنیت، آرامش و اقتدار کشورمان در حوزه های مختلف به خاطر ایثار، فداکاری، گذشت، مقاومت و استقاومت شما عزیزان و سایر رزمندگان اسلام بوده است.
رییس دانشگاه تبریز، در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه شما آزادگان بهترین دوران زندگی خود را در اسارت بودید و ما باید در حد توان از زحمات، تلاش، ایثار، گذشت و فداکارهای شما عزیران قدردانی بکنیم، یادآور شد: آزادگان و دیگر رزمندگان 8 سال دفاع مقدس؛ نقش مهم و تعیین کننده ای درسرنوشت و پیروزی  دوران دفاع مقدس داشتند که باید همچنان آن نقش و مسئولیت خود را در بخش های مختلف در قبال جامعه ایفا نمایید.
یادآور می شود:  در این آیین، جمعی از آزادگان دانشگاه تبریز نیز ضمن قدردانی از توجه رئیس دانشگاه تبریز در رسیدگی به مشکلات آزادگان و سایر ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ارایه نکته نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
لازم به ذکر است؛ دانشگاهیان دانشگاه تبریز، در آغاز، شکل گیری و پیروزی انقلاب و بعد از آن در 8 سال دفاع مقدس حضوری فعال داشتند که انتخاب این دانشگاه به عنوان مشهد الشهدای دانشگاه های ایران همه گواه این مدعاست.


( ۲ )

نظر شما :