برگزاری اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای در دانشگاه تبریز

۰۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۴ کد : ۱۷۸۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۵۱۷

 


رییس دانشگاه تبریز، از برگزاری همایش استانی اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای  به میزبانی دانشگاه تبریز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده رییس همایش استانی وابسته به اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای در استان آذربایجان شرقی در نشست هم اندیشی با نمایندگان این همایش بین المللی گفت: امروزه دشمنان انقلاب اسلامی ایران با توطئه های مختلف و از جمله با جنگ نرم در صدد ضربه زدن به این انقلاب هستند و از این رو برای مقابله با نقشه های شوم آنان و اقتدار کشورمان در بخش های مختلف باید از همه ظرفیت ها و توانمندیها استفاده کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه تبریز در همان ابتدای شکل گیری و پیروزی انقلاب با تمام امکانات و ظرفیت در خدمت و پشتیبانی  انقلاب بوده است، تصریح کرد: دربرگزاری همایش استانی اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای در این دانشگاه نیز با تمام ظرفیت تلاش خواهیم کرد که به بهترین شکل و کیفیت برگزار شود.
رییس دانشگاه تبریز اضافه کرد:همه دانشگاه ها باید برای تبیین ابعاد مختلف اندیشه های رهبر معظم انقلاب در بخش های مختلف و به خصوص در تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای و معرفی دیگر آثار و ارزش های 8 سال دفاع مقدس، ایثار، گذشت، فداکاری و مقاومت در جامعه تلاش نمایند.
بر پایه همین گزارش؛ در نشست هم اندیشی با نمایندگان برگزاری اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای، احکام دکتر صفر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز، به عنوان رییس همایش استانی وابسته به اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای در استان آذربایجان شرقی، دکتر جلال شیری با عنوان دبیرهمایش استانی اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای، دکتر رضا محمدی، با عنوان رییس شورای راهبردی همایش استانی اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای، حجت الاسلام دکتر سعید علیزاده، با عنوان دبیر علمی همایش استانی اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای، و دکتر ناصر حاجی پور با عنوان دبیر کمیته اجرایی همایش استانی اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای اعطا شد.  
لازم به ذکر است، آخر شهریورماه سالجاری مهلت ارسال مقاله به اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای اعلام شده که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.tademam  مراجعه کنند.
مبانی، اصول و ابعاد اندیشه و مکتب دفاعی امام خامنه ای، گام دوم انقلاب در اندیشه و مکتب دفاعی امام خامنه ای، مقاومت و آینده آن در اندیشه و مکتب دفاعی امام خامنه ای، ساز و کارها و ابزارهای دفاعی در اندیشه و مکتب امام خامنه ای و نقش انقلاب اسلامی ایران در افول قدرت آمریکا در اندیشه و مکتب دفاعی امام خامنه ای از جمله محورهای اصلی این همایش اعلام شده است.
اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای 30 آبان ماه 1401 در تهران و دیگراستانها برگزار خواهد شد.


( ۳ )

نظر شما :