آزمون زبان انگلیسی عمومی در دانشگاه تبریز برگزار شد

۰۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۴ کد : ۱۶۸۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۷۴

 

بیست و هفتمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی (UTET) با شرکت 259 داوطلب دکتری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز جمعه سوم تیرماه 1401، در دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر ناصر حاجی پور، مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز گفت: بیست و هفتمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی با شرکت 100 داوطلب زن و 159 داوطلب مرد و در مجموع 259داوطلب در سالن آزمون های دانشگاه تبریز  واقع در خوابگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.
 
نمره کسب شده داوطلبان به صورت الکترونیکی قابل مشاهده است

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه تبریز با اعلام اینکه تمامی مراحل ثبت نام از جمله دریافت کارت ورود به جلسه و کارنامه داوطلبان به صورت الکترونیکی و بدون حضور فیزیکی از سامانه قابل انجام است، افزود: کارنامه های الکترونیکی دارای کد صحت سنجی هستند، به طوری که دانشگاه ها یا سازمان ها حداکثر تا دو سال از تاریخ برگزاری آزمون مذکور می توانند صحت اطلاعات داوطلبان و نمره کسب شده را به صورت الکترونیکی مشاهده کنند.
 
اعلام نتایج بلافاصله بعد از برگزاری آزمون
دکتر حاجی پور در ادامه گفت: با توجه به ضرورت و نیاز مبرم داوطلبان به نتایج آزمونUTET برای امتحان جامع و یا دفاع از پایاننامه، نتایج این آزمون ساعاتی بعد از برگزاری، اعلام شد.
لازم به ذکر است؛ آزمون زبان انگلیسی عمومی (University of Tabriz English Test) بیشتر به منظور ایجاد تسهیلات براى دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسى ارشد و دانشجویان دوره‌هاى دکترى برگزار می شود.


( ۲۹ )

نظر شما :