حجت الاسلام قدوسی تاکید کرد؛

ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با برنامه‌ها و معارف قرآنی

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۰ کد : ۱۶۷۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۵۲۷

 

آیین اختتامیه‌ی جشنواره‌ی قرآنی نور هدایت و جشن آغاز تعطیلات تابستانی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تبریز، مدیر فرهنگی و خانواده های همکاران دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، جشنواره قرآنی نور هدایت با هدف تشویق فرزندان دانشگاهیان برای فراگیری قرآن کریم و فراهم نمودن زمینه انس بیشتر با کتاب آسمانی در ۳ رده سنی و در زمینه های حفظ، ترتیل، قرائت، اذان و نقاشی و با حضور بیش از ۳۰ نفر از فرزندان دانشگاهیان دانشگاه تبریز در ماه مبارک رمضان برگزار شده بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین قدوسی در آئین آغاز تعطیلات تابستانی و اختتامیه‌ی جشنواره‌ی قرآنی نور هدایت «ویژه‌ی خانواده‌های کارکنان دانشگاه تبریز» ضمن قدردانی از مسئولین دانشگاه بابت برگزاری این مراسم قرآنی، گفت: هرچقدر می‌توانید فرزندان خود را با معارف، مجالس و مراسم قرآنی مأنوس کنید.

وی، ضمن تقدیر از والدینی که فرزندان خود را نسبت به حفظ قرآن تشویق و ترغیب می‌کنند، افزود: کودکان و نوجوانان در صورت انس گرفتن با قرآن و دین از هرگونه انحراف و خلاف دور خواهند شد و در این‌صورت می‌توانیم شاهد برچیده شدن انحرافات و بی‌اخلاقی‌ها در بین نوجوانان و جوانان خواهیم شد.

براساس این گزارش، اجرای سرود و نمایش، برگزاری مسابقه‌ی قرآنی برای فرزندان همکاران دانشگاهی و همچنین تجلیل از کودکان و نوجوانان حافظ آیاتی از قرآن مجید، از دیگر بخش‌های این آئین بود.

این برنامه معنوی و تربیتی توسط مدیریت امور فرهنگی دانشگاه و با همکاری خانوداه های فرهنگ دوست و قرانی دانشگاه تبریز برگزار شد.


نظر شما :