برپایی نمایشگاه خوشنویسی از آیات آسمانی در دانشگاه تبریز

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۵ کد : ۱۶۷۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۲۱

 برنامه های هفته نجوم در دانشگاه تبریز با برپایی نمایشگاه خوشنویسی از آیات آسمانی در پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی پایان می یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید برجسته‌ی استان با مضمون آیات قرآنی در زمینه علم نجوم و ستاره شناسی با حضور معاون فرهنگی دانشگاه تبریز، رئیس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی، اساتید خوشنویسی و علاقمندان آغاز به کار کرد.
دکتر ساجده محمدی عارف رئیس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری مدیریت فرهنگی دانشگاه برگزار می شود، افزود: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ اثر خوشنویسی با مضمون آیات قرآنی با موضوع علم نجوم و پدیده های نجومی توسط چند نفر از اساتید برجسته خوشنویسی شهر تبریز به مدت پنج روز در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.
 رئیس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه این نمایشگاه بعنوان اختتامیه برنامه های هفته نجوم دانشگاه تبریز است، گفت: ویژه برنامه های هفته نجوم از ۱۷اردیبهشت با برگزاری برنامه های متنوع در سطح شهر از قبیل رصد خورشید، ماه سیارات با تلسکوپ و دوربین دو چشمی در محوطه شهرداری تبریز، پارک ائل گولی، فرهنگسرای الغدیر، پارک شمیم پایداری، تفرجگاه عون ابن علی و برخی از مناطق محروم شهر تبریز و با حضور شهروندان و مسئولین اجرا شد و حسن ختام این برنامه ها نمایش آثار خوشنویسی اساتید برجسته استان خواهد بود.
خاطرنشان می شود؛این نمایشگاه در محل پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی (رصد خانه) دانشگاه تبریز تا ۲۵ خرداد از ساعت ۱۰لغایت۳۰: ۱۳ دایر است.

 


( ۲ )

نظر شما :