حجت الاسلام دکتر علیزاده: ورزش موجب سلامتی و تقویت قوای جسم و روح فرد می شود

۰۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۵ کد : ۱۶۴۶۱ اخبار
تعداد بازدید:۹۵۶

 


نشست بررسی راهکارهای عملیاتی توسعه فرهنگ و ورزش در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز برگزار شد.
این نشست با حضور حجت الاسلام دکتر سعید علیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، دکتر مهتا اسکندرنژاد، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز برگزار شد.
حجت الاسلام دکتر سعید علیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، با قدردانی از دست اندرکاران و مسئولان برپایی این نشست گفت: ارتباط ورزش و فرهنگ در پیشرفت هر جامعه کاملا مشهود است و از این رو با بستر سازی و فرهنگ سازی می توان به رشد و توسعه ورزش و همگانی کردن ورزش در جامعه کمک شایانی کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه انسان ها برای حفظ سلامتی جسم و روان خود به ورزش احتیاج دارند، تصریح کرد: ورزش مطمئنا موجب سلامتی و تقویت قوای جسم و روح هر فرد می شود و برای اینکه هر فرد بتواند بدن و ذهن خود را سالم و قوی نگه دارد، باید ورزش را جدی بگیرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریزدر بخش دیگر سخنان خود یادآور شد: این معاونت در حد توان آماده هر گونه همکاری با سایر واحدهای دانشگاه، از جمله دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی برای توسعه فرهنگ و ورزش درجامعه و به ویژه در دانشگاه است.
در بخش دیگری از این نشست، دکتر اسکندرنژاد، رییس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز با قدردانی از حمایت های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز از توسعه فرهنگ ورزش در دانشگاه گفت: دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریزاین نشست را بیشتر به همین منظوربرگزار کرده که در آینده نزدیک با تدوین و اجرای انواع  برنامه ها و همچنین با برنامه ریزهایی که صورت خواهد گرفت، شاهد ارتقای فرهنگ و ورزش در دانشگاه خواهیم شد.
لازم به ذکر است؛ این نشست که به صورت پرسش و پاسخ حضوری برگزار شد، شرکت کنندگان با طرح برخی مسایل خواستار توجه بیشتر مسئولان دانشگاه به مقوله توسعه فرهنگ و ورزش در دانشگاه و به خصوص ﺗﻮﺳﻌﻪ ورزش ﻫﻤﮕﺎﻧﯽ و ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ شدند.


نظر شما :