برگزاری مراسم ویژه دانشجویان نو ورود در دانشگاه تبریز

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۲ کد : ۱۶۴۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۳۲

 

با از سرگیری کلیه فعالیت های حضوری آموزشی در دانشگاه، مراسم جشن ویژه دانشجویان ورودی سال های ۱۳۹۹و ۱۴۰۰دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز همزمان با از سرگیری کلیه فعالیت های حضوری آموزشی در دانشگاه و حضور دانشجویان در دانشگاه، مراسم ویژه دانشجویان ورودی سال های ۱۳۹۹و ۱۴۰۰دانشگاه تبریز در تالار وحدت دانشگاه تبریز طی دو روز برای دختران و پسران برگزار شد.

در این مراسم دکتر صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز با ابراز خشنودی از حضور در میان جمع پرنشاط و صمیمی دانشجویان گفت: بسیار خوشحالیم که با همت مسئولین دانشگاه و با وجود برخی نواقص ها با حضورمجدد همه دانشجویان بعد از دو سال، نشاط و سرزندگی به دانشگاه برگشته است.

دکتر نصراله زاده با تحسین دانشجویان به خاطر انتخاب دانشگاه تبریز به عنوان محل تحصیل افزود: دانشگاه تبریز در طول بیش از هفتاد سال فعالیت خود در همه عرصه های اجتماعی، علمی، فرهنگی و سیاسی کشورمان نقش داشته و افتخارات علمی زیادی در عرصه های ملی و بین المللی کسب نموده است و شما دانشجویان با انتخاب این دانشگاه به عنوان محل تحصیل، مسئولیت خطیری در ادامه راه پیشکسوتان و فارغ التحصیلان پرافتخار این دانشگاه دارید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امید ما به شما دانشجویان و آینده سازان کشور است که با تلاش و کوشش خود موجب اعتلای و سرافرازی کشور عزیزمان در صحنه های گوناگون باشید.

دکتر نصراله زاده با اشاره به اینکه اولویت اصلی برای دانشجویان، آموزش، پژوهش و فعالیت علمی است، افزود: در دانشگاه تبریز سعی بر این است که بهترین شرایط آموزشی، پژوهشی و رفاهی برای دانشجویان فراهم شود و انتظار می رود؛ دانشجویان با نتایج عالی مقاطع تحصیلی خود را به پایان برسانند.

 رئیس دانشگاه تبریز  با اشاره به اینکه دانشجویان باید فعالیت آموزشی و پژوهشی را به صورت جدی دنبال کنند، گفت: انجام فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مطالبه گری نیز بایستی از اولویت های دانشجویان باشد و ضروری است در انجام این فعالیت ها بصورت آگاهانه و با بینش و بصیرت عمل نمایند تا در معرض جریان های فکری مخالف و معاند نظام قرار نگیرند.

 سخنرانی نمایندگان تشکل های اسلامی دانشجویی جامعه اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت از دیگر بخش های این مراسم بود که به ارائه گزارش اجمالی فعالیت تشکل متبوع، برنامه های آتی و دعوت از دانشجویان وروردی جدید برای عضویت در تشکل های دانشجویی پرداختند و از حمایت های هیئت رئیسه دانشگاه با تشکل های دانشجویی تقدیر نمودند.

شایان ذکر است؛ این مراسم به همت مدیریت امور فرهنگی دانشگاه تبریز و با استقبال و حضور پرنشاط دانشجویان ورودی سال های ۱۳۹۹و ۱۴۰۰ دانشگاه برگزار شد.

 اجرای برنامه های شاد و مفرح از قبیل موسیقی، تئاتر طنز، شعبده بازی، مسابقه حضوری، اهدای جوایز برندگان مسابقه ازدواج آسمانی از دیگر بخش های این مراسم بود.


( ۵ )

نظر شما :