انتصاب رییس جدید دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۴ کد : ۱۶۳۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۹۶

 

با حکم دکتر صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز، رییس جدید دانشکده مهندسی شیمی و نفت این دانشگاه منصوب شد.

رئیس دانشگاه تبریز طی حکمی دکتر سید جمال الدین پیغمبردوست را به سمت رییس جدید دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز منصوب کرد.

در حکم دکتر پیغمبردوست آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات ارزشمند جانبعالی در طول دوره تصدی در معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده شیمی و نفت و نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با استناد به مفاد ماده ۶ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، برای مدت دو سال به عنوان رئیس دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز تعیین می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

برپایه همین گزارش، دکتر سید جمال الدین پیغمبردوست، دانشیار دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز است و از سوابق اجرایی و علمی وی می توان به مدیر گروه مهندسی شیمی، معاون آموزشی و پژوهشی، مشاور فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشکده، مسئول راه اندازی و تجهیز و سرپرست آزمایشگاه متمرکز مهندسی شیمی، چاپ  ۷۷ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارایه ۷۶ مقاله در همایش های ملی و بین المللی، اجرای ۷ طرح پژوهشی ملی و بین المللی، کسب عنوان پژوهشگر دانشکده و ... اشاره کرد. 

یادآور می شود: رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه‌ای جداگانه‌ای از خدمات دکتر سعید زینالی هریس که پیش از این، ریاست دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز را بر عهده داشت، قدردانی کرد.


( ۶ )

نظر شما :